انواع دوربین مداربسته برای خانه + پک دوربین مداربسته خانگی + مقرون به صرفه

از جمله معروف ترین برند های تولید کننده دوربین های مدار بسته می توان به دوربین های هایک ویژن، دوربین های برند های لوک، دوربین های برند داهوا، دوربین های یونی ویو، دوربین های برند سونی، پاناسونیک، سامسونگ و … سنسور مورد استفاده در برد دوربین، یک قطعه ی مهم در ارائه ی تصاویر بی نقص محسوب می شود که شرکت های معروف و معتبر از بهترین نوع سنسور، متناسب با طراحی برد محصول مورد نظر، استفاده می کنند، شاید تا به حال با مقایسه تصاویر برندهای متعدد، متوجه تفاوت کیفیت تصاویر برند های مهتبر نسبت به برندهایی با سطح پایین تر شده اید. نوع بدنه دوربین که ضد آب بودن و تعداد و برد ماژول های دید در شب از عوامل مهمی هستند که باعث میشود یک دوربین مدار بسته قیمت بالاتری داشته باشد. دوربین ماشین برای گرفتن دنده عقب یکی از ویژگی های بارز برای خودروی شما محسوب می شود. بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، دوربین برای خودرو را برای گرفتن دنده عقب روی ماشین به صورت نصب شده دارند اما در بعضی خودرو ها لازم است خود راننده دوربین خودرو را پشت ماشین نصب کند. روی فناوری بی سیم نیز کار می کند. همچنین دوربینی که زنده تر بودن فریم ها را با خود داشته باشد و بخواهد تصاویر بهتری را تولید کند به نسبت دوربین های دیگر گرانتر است.

شرکت فراگستر الکترونیک، بر مبنای رضایت مشتریان همیشه سعی بر ارائه محصولات خود با کیفیت بالا و قیمتی منصفانه داشته است که با توزیع آن ها بین نمایندگان معتبر خود در تمام استان های ایران عزیز ما، سعی داشته محصولات با قیمت منصفانه به دست تمام مشتریان خود برسد. لذا توصیه می گردد در هنگام خرید آن ها هم به قیمت و هم مرغوب بودن آن ها توجه کنید و بهتر است، این تجهیزات را از نمایندگی معتبر دوربین مداربسته که دوربین ها و دستگاه های ذخیره ساز خود را خریداری کردید، تهیه نمایید. بگذارید از همین ابتدا برویم سر اصل مطلب و مستقیماً از کاربردها و ضرورت استفاده از دوربین های نظارتی صحبت کنیم.

همانطور که ذکر شد کابل های دوربین مداربسته نباید دیده شوند. همانطور که میدانید دوربین آنالوگ نسبت به دوربین های تحت شبکه کیفیت و قابلیت های متنوعی را ندارند به عنوان مثال کیفیت تصویر و مشخص بودن چهره در این دوربین ها به اندازه دوربین های تحت شبکه ایده ال نیست، شاید همین دلیل بالا بودن قیمت دوربین مداربسته در سیستم های نظارت تصویر باشد. چرا که ال ای دی های دارای مادون قرمز در اطراف این دوربین ها می باشد که به ما کمک می کند دید مناسبی هم در شب داشته باشیم و نگران افت کیفیت فیلم در هنگام تاریکی هوا نباشیم. البته هر گرانی و قیمت بالایی نیز، دلیل بر کیفیت بالا نیست و قیمت پایین تر نیز، الزام بر بی کیفیت بودن یک محصول نظارتی نیست چرا که برخی از شرکت های معتبر دنیا از جمله هایک ویژن، داهوا، تیاندی و … بسیاری از این دیوایسها همچنان مورد استفاده قرار میگیرند اما با توجه به افزایش رزولوشن تصاویر در انواع دیگر دوربینهای مدار بسته، تقاضا برای خرید، نصب و استفاده از دوربینهای آنالوگ به جز برخی از آنها، به مرور کاهش یافته است. نیاز دارند که هر یک با توجه به ویژگی هایی که دارند در رنج قیمت های مختلفی فروخته می شوند.

جیمز کلرک ماکسول ادعا میکند، نور یک تابش الکترومغناطیسی است. این ویژگی با استفاده از تابش نور مادون قرمز اتفاق می افتد. برخلاف نوع قبلی که از نور مادون قرمز بهره نمی بردند ما این نوع از دوربین برای ضبط تصاویر از نور مادون قرمز استفاده می کنند. HD TVI : تکنولوژی آزاد و زیر شاخه ای از دوربین های مداربسته HD می باشد. اولین فاکتوری که باعث میشود یک دوربین مدار بسته قیمت بالاتری به نسبت سایر دوربین ها داشته باشد کیفیت تصویر و تکنولوژی ساخت آن میباشد. دوربین مداربسته با توجه به نوع آن و ابعاد و جنس بدنه دوربین می تواند وزن های مختلفی داشته باشد. دی وی آر دستگاه ضبط تصاویر است که تصاویر آنالوگ و فول اچ دی را از دوربین های مداربسته دریافت کرده و پس از تبدیل آن ها به داده های دیجیتال ضبط می کند. بر قیمت آن ها تاثیر مستقیم دارند و قیمت دوربین مداربسته بر دارا بودن میزان موارد مذکور و بهره وری آن ها تاثیر دارند. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که نباید از هارد معمولی برای دوربین مدار بسته استفاده کرد.

کشور انگلستان در سال 2015 از دوربین مداربسته خودرو بیشترین استفاده را داشته و در صدر کشور های دیگر قرار گرفته است. دوربین را نه با کیفیت تصویر پایین و نه با کیفیت خیلی بالا انتخاب کنید. با ما در این نوشته همراه شوید تا علاوه بر شرح خدمات نصب دوربین مداربسته و دلایل نیاز به آن، قیمت نصب دوربین مدار بسته در منزل و محل کار و سایر نکات آن را بررسی کنیم. بعد از به وجود آمدن سیستم ضبط کننده ی حلقه به حلقه در دوربین ها و پس از آن ضبط توسط ویدیو کست ها، امکان ضبط و ثبت اطلاعات و تصاویر در دوبین مداربسته به وجود آمد. پیشنهاد میکنیم در زمان خرید دوربین مداربسته حتما به گزینه های فوق توجه داشته باشید. پس از نصب دوربین مداربسته و اتصال آنها به دستگاه مربوط، از طریق کابل HDMI دستگاه را به مانیتور وصل میکنیم. در این مطلب شما را با تفاوت انواع دوربین مدار بسته و همچنین کاربرد انواع دوربین مدار بسته؛ اینکه هر کدام برای چه مکان متفاوتی مناسب هستند، آشنا میکنیم. از انواع دوربین مدار بسته داهوا دیدن فرمایید. نصب انواع دوربین مداربسته با قیمتی رقابتی برای سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها و …

انتخاب نصاب حرفه ای نیز بخشی از هزینه های نصب دوربین مداربسته استاندارد، محسوب می شود که همانطور که شرح دادیم، رعایت اصول نصب و استانداردهای لازم، شما را در افزایش عمر مفید تجهیزات و محصولات مورد استفاده، یاری سایت dahua-cctv-kala می سازد. همچنین شرایط نصب استاندارد نیز، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها و عمر مفید تجهیزات نصب، دوربین و دستگاه ذخیره ساز دارد. تا حتی دوربین مداربسته، تحت تاثیر کیفیت، قابلیت ها، برند و … در حال حاضر، اغلب دستگاه های ذخیره ساز به گونه ای طراحی شده اند که به منظور حفظ امنیت بیشتر سیستم مداربسته، می بایست در ابتدا رمز اولیه دستگاه را تعیین نمایید تا بتوانید به منو دسترسی پیدا کنید.

از نظر کاربری و طراحی بسیار متنوع است. تناسب کیفیت تصویر دوربین مداربسته با موقعیت و کاربری مکان از ویژگی های یک دوربین مداربسته خوب است. با توجه به این که اگر مشتری بخواهد هزینه کمتری را برای نصب دوربین بپردازد بهترین پیشنهاد نصب دوربین در فضای باز می باشد. هزینه ای که برای این بخش خواهید کرد متوسط است. برای هر دو این دوربینها نیاز به دو نوع کابلکشی عبور دیتا و کابل برق خواهید داشت اما چنانچه برای دوربین دیجیتالتان از NVR یا سوئیچ POE استفاده کرده باشید دیگر نیازی به کابل کشی مجدد ندارید و میتوانید از همان کابل جهت انتقال برق استفاده نمائید. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. ارسال در خواست کمک وGPS از قابلیت های دیگر آن می باشد.

چرا که امنیت یک انتخاب نیست ، یک احتیاج است و نیاز به تدبیر و مدیریت دارد. لذا توصیه می گردد، به علت صرف هزینه ی کم تر از سپردن کار نصب خود به افراد بی تجربه و متفرقه خودداری نمایید چرا که در آینده، به علت آسیب جدی به محصولات مورد استفاده و یا حتی عدم ثبت مکرر وقایع در هنگام رخ دادن حوادث، هزینه های مالی و شاید جانی جبران ناپذیری را متحمل شوید. استفاده از جنس ضد اکسایش به کار رفته در بدنه ی دوربین ضد انفجار و سایر استانداردهای مقاومتی، برای شرکت تولید کننده هزینه ی زیادی را نسبت به دوربین های دیگر داشته، پس قیمت بالای آن ها بی علت نیست. بسیاری از محصولات نظارتی که در بازار به فروش می رسند دارای ضمانت و گارانتی نیستند و در صورت هر گونه آسیب یا از کار افتادگی آن ها، مشتریان و کاربران، هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد. دوربین تحت شبکه کوچک SQT دارای پایه مگنتی میباشد که میتواند به هر شی فلزی جذب شود این دوربین مداربسته کوچک ابعاد بسیار کوچکی دارد و به راحتی میتوان آن همه جا نصب کرد. از انواع دوربین های دیگری که می توانید در دوربین های ارزان ببینید، دوربین بالت و دوربین دام است که بسته به آن که برای محیط داخلی یا خارجی بخواهید از دوربین مدار بسته استفاده کنید، یه شما ارائه می گردد.معمولا دوربین دام برای فضاهای داخلی مناسب تر بوده و بیشتر استفاده می شود.

مشتریان محترمی که بدنبال لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا هستند باید در نظر داشته باشند برای داشتن لیست اصلی و قیمتهای روز دوربین حتما از نمایندگان فروش و یا عاملین فروش شناخته شده که در ابتدا دارای نماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت بوده و در وحله دوم دارای پروانه کسب معتبر از صنف الکترونیک باشند و همچنین به مدت طولانی در زمینه سیستم های حفاظتی فعالیت داشته و همچنین خوشنامی در بین کسبه را دارا باشد. این مشاوره به شما کمک می کند تا اگر در مکان مورد نظر نیاز به چندین دوربین داشته باشید، متناسب با هر نقطه دوربین را انتخاب کنید. دوربین های حرارتی، چند لنزی، ضد انفجار، صنعتی، PTZ و … دوربین های ضد آب و ضد ضربه که دارای استاندارد IK10 و همچنین IP66 هستند به نسبت نوع معمولی دارای قیسمت بالاتری هستند. مقاومت در مقابل عوامل محیط: میزان مقاومت دوربین در مقابل عوامل محیطی از جمله دمای بالا و بسیار پایین محیط نصب، رطوبت، باران، ضربه و … این مدل از دوربین ها به شکل گنبد بوده و می توانید به راحتی در زیر سقف مورد نصب قرار داد. قیمت یک عامل مهم، در انتخاب محصول محسوب می شود اما صرفا تنها گزینه نیست و اگر در جست و جوی یک محصول ارزان قیمت هستید، با دسته بندی نیازهای خود و تعیین اولویت ها می توانید یک محصول با کیفیت خریداری کنید.

بودجه ای که صرف خرید و راه اندازی ونصب دوربین مداربسته می شود براساس نوع و تعداد دوربین مداربسته بیسیم، مارک، هزینه نصب توسط نیروی کار محاسبه می شود. گران تر از دوربین های معمولی هستند. کیفیت ثبت تصاویر این دوربین ها در نور کم، نسبت بهبقیه دوربین ها، قابل قبول تر است. این مدل دوربین ها معمولا قیمت بالایی دارن و کاربرد این دوربین ها نیز متفاوت است. دستگاه (NVR (Network Video Recording وظایفی مشابه DVR ها دارد، با این تفاوت که تنها برای دوربین های IP یا تحت شبکه به کار می رود. مزایای دوربین مدار بسته دیجیتال چیست ؟ به طور کلی ، رزولوشن دوربین های دیجیتال 6 تا 20 برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ است. معمولا مکان مناسب دوربین مشخصه هایی مانند عدم وجود مانع در برابر دید دوربین جهت تصویر برداری از سوژه مورد نظر، گرفتن حداکثر وسعت تصویر، دور از دسترس عموم بودن و … انواع مختلفی از دوربین مداربسته در بازار وجود دارد. دوربین مداربسته ملورین چه ویژگی هایی دارد؟

البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. گردش و سفر بهترین لحظات را برای ما می سازند، اما هنگام رانندگی یا لذت بردن از منظره های اطرافمان گرفتن دوربین در دست جلوه جالبی ندارد و ممکن است باعث رخ داد حادثه ای شود، دوربین مدار بسته ماشین شما این قابلیت را دارد که در هنگام رانندگی از مناظر فیلم برداری کند و برای شما خاطرات را ثبت نماید. لطفا این مقاله را تا انتها دنبال کنید، قرار است یک بار برای همیشه آموزش نصب دوربین مداربسته را فرابگیرید تا در آینده هیچ ابهامی درباره روش انجام این کار نداشته باشید.

دستگاه را روشن کرده و تنظیمات اولیه آن از جمله ایجاد رمز و تنظیم تاریخ و زمان را انجام دهید. چرا که فرایند نمایش و پردازش تصاویر در دوربین های آنالوگ با وضوح کمتری صورت می گیرد تا جایی که شاید بسته به نوع دوربین و محل نصب آن ممکن است در فواصل کمی دورتر تصویر شما هیچ وضوحی نداشته باشد. اما چیزی که برای شما ممکن است سوال ایجاد کند این است که چرا دوربین های مداربسته قیمت های متفاوتی دارد؟ این نوع از دوربین های مداربسته روی بستر کابل های کواکسیال سوار می شوند. کابل کشی رو کار نیز توسط ابزار هایی همچون داکت و فلکسی انجام می شوند تا رد سوراخکاری و کندگی بر روی دیوار ها به جا نماند. با توجه به اینکه فروشنده های مجاز طبق قانون از مشتری وجه دریافت می کنند و یا مشتری خرید انلاین انجام می دهد، از این رو از اصالت محصول هم خاطر جمع هستند. این مجموعه سالیان زیادی در این زمینه مشغول فعالیت بوده که برای مشتریان و خریداران در صورت تمایل اپراتور نصب و راه اندازی نیز ارسال می کند شرکت ما علاوه بر تامین نیاز بازار داخل هر ساله حجم عمده ای از این محصولات را به کشورهای متقاضی ارائه می کند و از این رو در امر صادرات محصول مشغول می باشد و به این واسطه ارز آوریهای بسیار زیادی را برای کشور به همراه داشته است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار