برای مشاهده Dvr داهوا کلیک کنید

ما با کمک نمای Google Street، آن را روی این نقشه قرار دادیم. دوربین های مداربسته بر اساس ساختار، بدنه و نوع تکنولوژی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که ما در این مطلب قصد داریم به طور مفصل در ارتباط با نوع تکنولوژی این دوربین ها، اطلاعا مفیدی به شما ارائه دهیم. در این مطلب به صورت گام به گام روش های نصب دوربین های مداربسته تحت شبکه را بررسی می کنیم. از کدام فروشگاه دوربین مداربسته آنالوگ مناسب تهیه کنیم؟ به جرئت میتوانیم ادعا کنیم قیمت دوربین مدار بسته ارزان در دوربین مارکت بسیار مقرون به صرفه بوده و این قیمت پایین در کنار کیفیت بالای اجناس میباشد . قیمت دوربین آنالوگ کمتر و مقرون به صرفه تر هست دوربین مداربسته آنالوگ تصاویر را به یک ذخیره ساز دیجیتال یا DVR هدایت می کند که ویدیو را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند. همانطور که از اسم محصول مشخص است این دوربین مداربسته از خانواده آنالوگ می باشد ولی وضوح تصویر این محصول برحسب مگاپیکسل (Megapixel) است و دیگر از کیفیت خطی تلویزیون (TVL) که تکنولوژی قدیم دوربین مداربسته های آنالوگ می باشد، استفاده نمی کند. با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاهها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس میشود.

در برخی از نسل ها امکان انتقال برق در دوربین مداربسته آنالوگ نیز وجود دارد که به آن POC گویند و برق مورد نیاز دوربین از طریق کابل کواکسیال منتقل می شود. در این روش سیگنال صوتی، تصویر و کنترل میتواند روی کابل کواکسیال و یا یک کابل زوج سیم UTP منتقل شود. اگر سیستم آنالوگ در یک منطقه پیادهسازی شده باشد با اندک هزینه می توان به این سیستم ها مهاجرت نمود. برای اتصال دوربین مدار بسته به گوشی، ابتدا با استفاده از کابل VGA و HDMI ،DVR را به مانیتور وصل کنید. یکی از ویژگیهایی که دوربین تحت شبکه را متمایز میکند، استفاده از قابلیت PoE است. برخورداری از صفحه مانیتور ال سی دی رزولوشن ۴K تا ۸ مگا پیکسل با شفافیت بسیار بالا و پشتیبانی از تمامی فرمت های تصویر و ویدئو .

این نسل سازگاری کامل با نسلهای قبلی نظیر AHD,HDTVI,IP,HDCVI را دارد. شما میتوانید با آزادی کامل آن را هر کجا که دلتان میخواهد، داخل و خارج، روی یک قفسه، میز و یا دیوار نصب کنید، بدون آنکه نیازی باشد که سیمکشی انجام دهید. یک تغییر رنگ پیوسته از بنفش به آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز در زمانی که طولموج افزایش مییابد، وجود دارد. پس می توانید قبل از خرید دوربین مداربسته، با توجه به نوع کاربریتان این انتخاب را انجام بدهید. وضوح تصویر با دوربین TVI در پیکسل 1 تا 2 مگاپیکسل است. همچنین قابلیت 360 درجه در برخی از این دوربین های مداربسته موجب شده تا این سیستم امنیتی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص دهد و زوایای مختلفی را پشتیبانی نماید .

این فاکتور در دوربین مداربسته آنالوگ هم بسیار اهمیت دارد. اهمیت داشتن نمایندگی جدا، داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی، این هست که شاید شما برای نصب و راه اندازی دوربین نیاز به راهنمایی داشته باشید. داهوا به دلیل قیمت مناسب، به فروش بی نظیری در سراسر جهان دست یافته است. دلیل بصرفه بودن هم در این مورد هست که نیاز به کابل کشی ، دستگاه ، هارد و … برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی میکنند که به طریق مختلفی، از این بیاطلاعی مردم عادی، رقمهای بالایی را دریافت کنند. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل داراییهای ما خواهد بود، نکتهای هست که اکثر مردم از آن بیاطلاع هستند. به علت اینکه این دوربین ها در فضای باز کارایی دارند، مقاومت بیشتری نسبت به نوع اول دارند و عموما از استاندارد IP66 بهره می برند و از نوع دوربین مداربسته ضد آب هستند. در کاربردهای غیر حرفهای خانگی، فروشگاهی و اداری، خرید انواع دوربین مداربسته خانگی ارزان قیمت پیشنهاد میشود. قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه معمولا از دوربین های آنالوگ بیشتر است.

استفاده از کابل کمتر از میزان مورد نیاز می توانید در تصاویر و کیفیت آنها تاثیر گذار باشد. این سیستم نیز یک سیستم دوربین مداربسته آنالوگ است که امکان انتقال تصویر را بر اساس کابل میتواند تا 500 متر داشته باشد و زیرساخت آن دقیقاً مشابه سیستم آنالوگ قدیمی است در برخی از پروژهها می توان از کابل CAT5 نیز استفاده نمود. اگر شخصی در مقابل یک پنجره پرنور نشسته باشد یا از درب وارد شود، در صورتی که قابلیت BLC فعال نباشد، سوژه ما تاریک و فضای پشت سر او روشن می شود. اکثر این دوربین ها لنزهایی با فاصله کانونی ۶/۳ یا ۴ میلیمتر دارند که از آنها برای نظارت در فضاهای بسته مانند فروشگاه ها استفاده می شود.

تلویزیون نیز مانند سینما از فریب ذهن برای تولید تصویر پویا استفاده می نماید، مغز با دیدن تصاویر با سرعت زیاد تصور حرکت تصویر را خواهد کرد . این نوع دوربین مداربسته بیشترین استفاده در نظارت و امنیتهای فضاهای بسته را دارد. از دوربین های مداربسته با حداقل رزولوشن تصویر ۴ و ۵ مگاپیکسل استفاده می شود. سپس برای تصمیم صحیحتر و انتخابی دقیقتر، ما پیشنهاد میکنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. Planet پلنت، یک شرکت ارائه کننده تصاویر ماهوارهای، عکسهایی از 28 جون 2022، یعنی یک روز پس از حملات، برای تحریریه ناظران فرانس 24 ارسال کرد که محل برخورد دو موشک را نشان میداد. این مرکز تجاری به طور مستقیم موردهدف قرار نگرفته، اما پس از حملات به دو پایگاه اول، دچار آتشسوزی شده است..

اما مطمئنا برندهایی که معرفی کردهایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد میکنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید. اما بهترین برند دوربین مداربسته کدام هستند؟ قطعا نصب دوربین مداربسته نیز مانند سایر روش های پیشگیرانه، نمی تواند یک روش 100 درصد برای کاهش جرم و جلوگیری از دزدی باشد، اما قطعا تاثیرات بسیار زیادی در این زمینه خواهد داشت. در بسیاری از آزمایشها و تست های انجامشده برای بررسی حساسیت یک چشم انسان متوسط مشخص شدهاست که همه رنگها، اثر یکسانی روی شبکیه چشم ایجاد نمیکنند. همچنین خلاف ادعای مقامات روسی، تصاویر شرکت Planet هیچ نشانهای از تخریب را در محوطه راه آهن کرمنچوک در نزدیکی شرق مرکز خرید آمستور نشان نمیدهد. کیفیت تصویر و زاویه دید بالای دوربین های مداربسته تحت شبکه یونی آرک دلیلی برای اثبات ادعای بالاست. با توجه به تعدد انواع فروشگاههای اینترنتی دوربین مداربسته و همچنین استورهای فیزیکی، بهتر است در هنگام خرید دوربین مداربسته آنالوگ، از فروشگاهی خرید کنید که حتما نمایندگی رسمی و معتبر یک یا چند برند باشد. فناوری HDCVI یک فناوری بود که توانست تصاویر اچ دی را روی کابل کواکسیال انتقال دهد.

اما کسانی میتوانند با هزینه کم، بهترین برند دوربین مداربسته برای خودشان را انتخاب کنند و فریب برخی سودجوها را نخورند که اطلاعاتی سایت dahua-cctv-kala را داشته باشند. کسانی که در صنایع غذایی و تولیدی کار میکنند نیز میتوانند این گزینه را انتخاب کنند، زیرا دوربین در دمای زیاد قابل اطمینان است. به نظر می رسد مرکز خرید به طور مستقیم مورد اصابت موشک قرار گرفته است زیرا هیچ نشانهای از اصابت موشک در منطقه اطراف آن وجود ندارد. بر اساس محل قرارگیری دوربین و دو اصابت مورد نظر میتوان دریافت که ابر دود در سمت شرق، همان ابری است که از مرکز تجاری میآید. بهجای نصب ۴ دوربین مداربسته معمولی مجزا، میتوان همان محیط را با نصب یک دوربین فیش آی در مرکزیت، بهطور کامل پوشش داد. دوربین های اسپید دام با پشتیبانی از قابلیت کنترل از راه دور، فضای بیشتر و محیط وسیع تری را پوشش میدهند.

نسل قدیم دوربین های آنالوگ کیفیت و رزولوشن پایین تری داشتند امروزه دوربین مداربسته آنالوگ باکیفیت بهتر و رزولوشن بالاتر ارسال شده است. امروزه انتخاب بین انواع برندهای تولیدکننده سیستمهای نظراتی کمی سخت شده است. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند. برخی دیگر تصاویری از صفحه مربوط به ساعات کاری این مرکز خرید در گوگل ارسال میکنند، جایی که میگوید Amstor Center برای همیشه بسته شده است. اگر به دنبال دوربین بولت پرفروشی هستید که نه تنها قیمت مناسبی داشته بلکه از تکنولوژیهای بهروزی مانند(AWB) بالانس اتوماتیک رنگ سفید، فناوری AGC و تکنولوژی TVL پشتیبانی میکند، پیشنهاد ما به شما دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P است. تصویری همراه با متن منتشر شده توسط سفارت روسیه در بریتانیا توسط سایتی به نام “WarOnFakes” تهیه شده است، سایتی که ادعا میکند اطلاعات نادرست منتشر شده توسط رسانههای اوکراینی درباره جنگ را شناسایی و افشا میکند، اما در راستی آزمایی و حقیقت سنجی که از سوی رسانههای فرانسوی صورت گرفته این سایت به عنوان سایتی در خدمت تبلیغات روسی شناخته شده است. مشاغل مانند بانکها و کازینوها باید از دوربینهای HD استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان از محل زندگی خود با وضوح کامل اسیر میشوند.

دوربین در نزدیکی مرکز تجاری، در یک انبار با آبانبارها و پوشش گیاهی فیلم میگیرد. این دستگاه عموماً به یک مانیتور و یا یک روتر ( مودم اینترنت) متصل می شود. برخلاف دوربین های مداربسته آنالوگ که نگرانی از ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی از طریق دریافت امواج آنالوگ وجود داشت، در سیستم های بستر شبکه امکان کدگذاری امنیت بالایی را آن فراهم می کند. سازمانها، مؤسسات و مجتمعهای آپارتمانی به دنبال راهحلهای نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانیهای امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند. کمپانی RDS با تولید انواع دوربینهای مداربسته برای برندهای نام آشنا مانند Honeywell ثابت کرده یک تولید کننده کامل میباشد. در سال 1931 اولین دوربین تلویزیونی توسط ولادیمیر زوریکین توسط یک مهندس روسی انجام شد. در سال 1923 اولین انتقال عملی تصویر بر روی سیمها توسط جان برید در انگلستان صورت پذیرفت و در سال 1932 اولین پخش توسط بی بی سی انجام شد. در ابتدای مسیر، این محصول فقط با رزولوشن 1 مگاپیکسل به بازار عرضه شد که دربردارنده وضوح تصویر 480×720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه بود اما تا سال 2020 این دوربین ها با وضوح 5 مگاپیکسل تولید و روانه بازار شده است. دوربینهای AHD بعد از دوربینهای آنالوگ وارد بازار شدند اما بعد از مدت کوتاهی با پیشرفت تکنولوژی دوربینهای AHD هم مانند دوربین آنالوگ منسوخ شدند و جای خود را به دوربینهای پیشرفتهتر دادند.

این حسگر میتواند یکی از انواع CCD یا CMOS باشد. با توجه به این که استفاده از تصاویر بدون وجود دستگاه DVR در اکثر مدل ها ممکن نیست، سیم کشی انواع دوربین مدار بسته آنالوگ نسبت به سایر مدل ها بیشتر است. لازم به ذکر است که این نوع دوربین ها به علت ظاهر خاص خود توانایی چرخش یا زوم ندارند به همین دلیل برای مکان هایی که نیاز به چرخش دارد از آن ها نمی توان استفاده کرد. و شعلههای قابل مشاهده که به نظر میرسد از کارخانه ماشین آلات راهسازی باشد. این فرد مشکوک در واقع همان فردی بود که اجیر شده بود تا مرد را به قتل برساند و به همراه دوستش در این قتل دست داشته است. با توجه به ظاهر شبیه به لامپ این دوربین میتوان از دوربین لامپی بصورت دوربین مدار بسته مخفی استفاده نمود و از آنجایی که ظاهری شبیه به لامپ های LED دارد دزد و یا فردی که قصد دزدی یا خرابکاری در محیط مد نظر شما را دارد براحتی متوجه وجود دوربین مداربسته در محیط نمیشود تا با دزدیدن دوربین و تجهیزات رد پای خود را پاک نماید .

از دوربین های بولت اکسوم معمولا در فضاهای بیرونی استفاده میکنند. داهوا از نظر فروش در سال 2015 یکی از 10 کمپانی برتر در جهان بوده و دلیل آن بزرگترین مزیت داهوا, یعنی قیمت مناسب است. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از تصمیمگیری نهایی و سفارش دوربین مدار بسته، با کارشناسان فروش شرکت پویا بین تماس بگیرید و از راهنمایی آنها استفاده کنید تا بهترین انتخابها را در زمینه دوربین مدار بسته داشته باشید. دوربین مداربسته مخفی مثل همه دوربینهای مداربسته هم با سیم و هم بدون سیم مورد استفاده قرار میگیرند. این کار اولین بار توسط داهوا در سال 2012 صورت پذیرفت و نسلهای مختلفی دارد به طور مثال نسل 3 این فناوری قابلیت ارسال تصاویر تا رزولوشن 4K را دارد، همچنین این دوربین ها از قابلیتهایی نظیر STARLIGHT یا LIGHTFINDER که در دوربین های تحت شبکه نیز بود بهره میگیرند تا در تاریکی یا نور کم بتوانند تصویر بهینهتری تولید نمایند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار