بهترین منابع آزمون زبان دولینگو برای گرفتن نمره کامل زبانشناس | iranbritish

بهترین منابع آزمون زبان دولینگو برای گرفتن نمره کامل زبانشناس | iranbritish

توصیه می شود برای بهبود مهارت شنیداری خود، از فیلم‌های انگلیسی یا ویدیوهای «یوتیوب» که شامل مکالمه‌های انگلیسی می‌شود، کمک بگیرید. اگر به پادکست علاقه‌مند هستید، با گوش دادن به آن نیز می‌توانید مهارت شنیداری خود را افزایش دهید. توانایی استفاده از زبان انگلیسی به‌طور انعطاف‌پذیر و اثربخش برای اهداف اجتماعی، تحصیلی و حرفه‌ای. در صورت تمایل به برگزاری مجدد در آزمون می‌توانید یک ماه بعد اقدام کنید.

مهمترین مزایای آزمون Duolingo کدام است؟

از آن‌جایی که آزمون Duolingo سطح جامع سواد زبان انگلیسی شما را ارزیابی می‌کند، منابع رایج و مطالعه کتاب‌هایی که مهارت‌های شما را به صورت عمومی بالا می‌برند، می‌تواند به ارتقای سطح زبان شما کمک کند. هزینه شرکت در آزمون‌های تافل و آیلتس چند صد دلار است و اگر بار اول که امتحان می‌دهید نمره مورد نظر خود را به‌دست نیاورده باشید، روز از نو روزی از نو! شما می‌توانید در دولینگو Duolingo، به راحتی و از خانه شرکت کنید.

چگونه برای شرکت در آزمون دولینگو آماده شویم؟

این مرکز آموزشی در سال ۲۰۱۷ برای سنجش زبان انگلیسی کاربران و ارائه مدرک زبان انگلیسی به ساده ترین شکل ممکنه بنا به برگزاری آزمون دولینگو دولینگو کرده است. برای اینکه مطمئن شوید آماده شرکت در آزمون دولینگو هستید، می‌توانید در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنید که از سوالاتی مشابهی آزمون اصلی استفاده می‌کند. این آزمون‌ها 8 دقیقه طول می‌کشد و در پایان یک نمره تقریبی نمایش می‌دهد تا متوجه سطح مهارت‌های خود شوید. شرکت در این آزمون‌ها رایگان بوده و راهی عالی برای آمادگی آزمون اصلی است. به منظور ارزیابی دقیق مهارت دانش‌آموز، نتایج آزمون انگلیسی دولینگو بر اساس یک الگوی آزمون تطبیقی است.

  • به شکل میانگین پاسخ به هر پرسش حدود 1 تا 2 دقیقه زمان خواهد برد و حداکثر زمان مورد نیاز برای یک سوال در این آزمون 5 دقیقه است.
  • مزیت بعدی مقرون به صرفه بود آزمون دولینگو به نسبت آزمون های تافل و آیلتس است.
  • با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید.
  • تمام افرادی که خواهان مدرک معتبر برای مهاجرت یا تحصیل هستند با توجه به لیست کالج ها و موسساتی که این مدرک را می پذیرند، می توانند در این آزمون شرکت کنند.

تنها ابزار شما برای شرکت در این سنجش یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپی است که سیستم مشخص شده داشته باشد. بهتر است بدانید سوالاتی که در این بخش از شما پرسیده می شود، بر اساس عملکرد شما در پاسخگویی به پرسش های آزمون اصلی می باشد. کالبدشکافی آزمون دولینگو – تقلب در آزمون دولینگو ممکن است؟ با خواندن این مقاله با سیر تا پیاز آزمون دولینگو آشنا شوید و بدانید که آیا امکان تقلب در آزمون دولینگو وجود دارد یا خیر.

چگونه باید برای آزمون انگلیسی Duolingo آماده شویم؟

سعی کنید برای هر سؤال زمان مناسبی را در نظر بگیرید تا در نهایت به تمام آن‌ها پاسخ دهید. سعی کنید به افراد یا وسایلی که اطراف تصویر قرار دارند نیز اشاره کنید. برای توصیف این‌ها می‌توانید از عبارت‌هایی نظیر «in the background» و «in the foreground» یا «on the left» و «on the right» استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار