خرید دوربین مداربسته اکسوم ( Exsom )

دلیل گران تر بودن لنز های متغیر خودکار به دو دسته قبلی استفاده از همین موتور می باشد. بسته به نیاز خود و مکانی که قصد استفاده و نصب دوربین مداربسته را دارید باید از گزینه های کاربردی و ایده آل استفاده نمایید. در ادامه برخی از مهم ترین فاکتور های خرید دوربین را معرفی می کنیم. ته همه کابلهای دوربینها را به داخل سوراخهایی که ایجاد کردهاید هل دهید. چنانچه قصد خرید دوربین مداربسته را دارید باید شرایط مختلفی را مد نظر قرار دهید. کاربر این دوربینها میتواند دوربین را به جهات مورد نظر خود بچرخاند. از جمله عوامل موثر در قیمت دوربین مداربسته می توان به نوع دوربین و برند سازنده آن اشاره کرد.

ماسک حریم شخصی از این جهت کاربرد دارد که فرض کنید شما میخواهید کل یک منطقه را فیلمبرداری کنید ولی نمیخواهید حیاط همسایه هم در آن ضبط شود. پاناسونیک برند ژاپنی است و بیشتر تولیدات این برند روی سیستم های صوتی تمرکز دارد. سیستم تغذیه دوربین مداربسته بیسیم: سیستم برق و تغذیه دوربین مداربسته بی سیم را جویا شوید. بر خلاف دوربینهای مدار بسته داخلی، انواع خارجی به دلیل نبود منبع تغذیه در محلهای بیرونی، بیشتر به شکل بدون سیم وجود دارند. باتری ها بر روی عملکرد دوربین مداربسته بی سیم تاثیر مستقیم دارند. قیمت های متغیر انواع دوربین مداربسته بی سیم از یک طرف و از طرف دیگر بودجه ای که شما می خواهید هزینه کنید از طرف دیگر، به تجهیزات ذخیره سازی، و نصب و نگهداری و تعمیر اضافه می شوند. استفاده از دوربین های مدار بسته دید در شب بسیار کم هزینه و به صرفه است همچنین امکان دید در تاریکی های مطلق را نیز فراهم می کند زیرا تمامی نورهای مورد نیاز از طریق LED های درون دوربین تامین می شود . تکنولوژی آنالوگ که امروزه به دوربین مداربستهAHD (ای اچ دی) شناخته می شود، از یک کابل مشابه کابل آنتن تلویزیون با مغذی فلزی برای انتقال تصاویر استفاده می نماید.

برای مثال نحوه انتخاب مکان درست و صحیح دوربین های مداربسته، انتخاب نوع دوربین مداربسته و کاهش هزینه های نصب دوربین های مداربسته از جمله مواردی است که متخصصین امنیت تصویری می توانند به شما در هنگام نصب دوربین ها کمک کنند. امروزه انواع پکیج های دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت پاسخگویی به نیازهای کاربران و استفاده در مکان های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. دستگاه ضبط تصاویر دیحیتال nvr بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع دوربین های مداربسته ip با قابلیت poe تصویر ، صدا و برق را تنها از طریق همان کابل شبکه منتقل می کنند. برای ضبط تصاویر آنها دیگر نیازی به dvr نیست بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه ای ایجاد کرده و داده های دوربین های آی پی را ذخیره کند کافی است. آنها همچنین میتوانند یک مشاوره رایگان در مورد انواع دوربین مدار بسته مناسب، برای کسبوکار شما و نحوه انطباق با قوانین کشوری انجام دهند.

مکان نصب دوربین: اطلاعاتی ازبهترین مکان های نصب دوربین مداربسته بی سیم داشته باشید. قابلیت جدیدی در دوربین های مدار بسته Max Power رونمایی شده که Starlight نامیده می شود. به طور مثال در کارخانه هایی که دارای خط تولید مواد شیمیایی هستند یا همین طور در نیروگاه های هسته ای، نصب دوربین های مداربسته، فوق العاده پرکاربرد است. این دسته از دوربین های مدار بسته حرفه ای را می توان در صنایعی همچون کارخانه ها و کشاورزی به کار برد. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نوع دوربین بودند که طراحی و مورد استفاده قرار گرفتند. در دوربین مداربسته سیستمی وجود دارد که با استفاده از مداربسته به دستگاهی برای ضبط که dvr یا nvr است، اطلاعات و تصاویر را برای نمایش میفرستند. البته می توان گفت این قابلیت در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارند و تنها تفاوت در میان آن ها به لنز و کیفیت و تعداد آن ها بستگی دارد. دوربین مداربسته بولت طراحی استوانه ای شکل دارند. هر کدام از این دوربین ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته فعالیت دارند که شما می بایست با تحقیق درمورد آنها، بهترین شرکت را از هر نظر انتخاب کنید.

بعد از انتخاب محل نصب دوربین و DVR/NVR، باید محل مورد نظر برای نصب آن ها با دریل سوراخ کاری شده و نصب شوند. دوربین های مداربسته آنالوگ به دلیل ساده بودن نصب آن ها و ارزان تر بودن پر طرفدار هستند اما این نوع از دوربین ها بعد از مدتی دچار افت کیفیت میشوند و تصویر این نوع از دوربین ها معمولا خیلی مناسب نیست. در قدم اول سراغ دوربین های مداربسته مجتمع رفتند و با بررسی دوربین ها، متوجه فردی مشکوک با پوشش زنانه که کاملا صورت خود را پوشانده بود، شدند و بعد از تحقیقات فراوان از همسر مقتول وسایرین، مظنون اصلی پرونده که دوست صمیمی همسر مقتول بود، را بازداشت می کنند.

برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند. برخی از انواع دوربین های مداربسته و سیستم های آن می توانند تا 10 مایل یا بیشتر سیگنال دریافت کنند. حداقل قیمت دوربین مداربسته بیسیم از 500 هزار تومان تا 500 میلیون تومان متغیر است. چگونه در شمال شهر تهران از هوم سرویز برای قیمت دوربین مدار بسته استفاده کنیم؟ دارد. البته در صورتی که از دوربین تحت شبکه استفاده می شود و بسته به توپولوژی شبکه مدنظر طراح ممکن است تعیین مکان هایی جهت قرار گرفتن سوئیچ های شبکه مورد نیاز باشد.

در حال حاضر برخی از دوربین های مداربسته IR دار گران قیمت از ۳ تا ۵ عدد از LED های حرفه ای در داخل دوربین استفاده میکنند . همانطور که دانستید، باید پیش از انجام سیم کشی، یک نقشه راه مناسب برای آن طراحی کنید تا به کمترین میزان از سیم استفاده شود، زیرا هر چه سیم ها از حد استاندارد خود طولانی تر شوند، سیگنال های آنان ضعیف تر میشود. یکی از این موارد قیمت هر یک از دوربین ها است. راندمان تولید کم و قیمت بالا از دیگر مشکلات سامسونگ در بازار دوربینهای مداربسته به شمار میرود. این به آن معناست که ممکن است یک چیپ دوربین مدار بسته حساسیت خوبی نسبت به نور مرئی داشته باشد اما حساسیت آن برای امواج مادون قرمز کم باشد. دوربین مداربسته دید در شب با قدرت تصویربرداری در نواحی کم نور و یا در تاریکی شب می تواند در زمان های کم نوری نیز تصاویری با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار دهد. بهترین دوربین مدار بسته دوربینی است که بیشترین تناسب ممکن را با نیاز شما دارد و برای انتخاب آن، باید به چند مورد توجه داشته باشید. انتخاب دوربین ها بر اساس نیاز و بودجه متناسب صورت می گیرد.

پس از تخمین باید وسایل مورد نیاز را تهیه سایت dahua-cctv-kala کنید. دومین مزیتی که تهیه نقشه دارد، این است که با دانستن محل قرارگیری دوربینها میتوانید تخمینی برای لوازم و ابزار موردنیاز بزنید. دوربین باکس معمولا در فضاهایی که زاویه بسته وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند. برخی دوربین های مداربسته بیسیم تا 160 درجه نیز پوشش دهی دارند. همچنین ویدئوها رمزگذاری می شود تا از حملات سایبری در امان باشند. از این دوربین ها برای مکان هایی استفاده می شود که سایر انواع مشابه نمی توانند به درستی تصاویر را دریافت کنند. برای مشاهده تصاویر ارسالی از دوربین های مداربسته از آنها استفاده می شود این نمایشگرها می توانند تلویزیون های معمولی، مانیتور کامپیوتر، LCD و LED یا سایر نمایشگر های تصویر باشند. قیمت استفاده از این دوربینها نیز به مراتب بیشتر از سایر انواع دوربین مداربسته است. در دوربین های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می شود. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیم استفاده کرد. یکی از روش های مشاهده تصاویر دوربین مداربسته در شب ، استفاده از ال ای دی LED مادون قرمز است .

این دوربین ها از لحاظ شکل ظاهری به دسته های دام، بولت، اسپید دام و غیره تقسیم بندی می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. همچنین این دستگاهها محل قرارگیری هارد دیسک SATA هارد DVR دارند و با توجه به تعداد کانال و کیفیت تصویر میتوان برای دستگاه دیویآر هاردهای مختلف (هارد 1 ترا – هارد 2 ترا و …) استفاده کرد. استاندارد ضد آب و گرد و غبار این نوع محصولات بیشتر میباشد و به راحتی میتوان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد . دوربین مداربسته صنعتی دارای بدنه های قدرتمند که عموما ضد آب و ضد ضربه است می باشد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … برای امنیت بیشتر سیستم ذخیره سازی که به دوربین مداربسته متصل است تمام ویدئوها را در یک مکان به نام ابر ذخیره می کند.

قیمت دوربین های مداربسته بی سیمی با توجه به هدف نظارتی یا امنیتی و مکان نصب و یا برند متفاوت است. با توجه به نوع و قیمت دوربین مداربسته برد و پوشش دهی برای دریافت سیگنالها توسط دوربین ها متفاوت است. میزان این حساسیت در بازه های فرکانسی متفاوت توسط نمودارهای نوری چیپ تصویر مشخص می شود. نصب و راهاندازی دوربین های چشم ماهی آسان بوده و بهدلیل پوشش وسیع، با کاهش تعداد دوربینهای مداربسته مورد نیاز باعث کاهش هزینهها میشوند. از همین رو می توان با تعداد دوربین مداربسته کمتری، بر یک فضای وسیع نظارت داشت. دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی داشته که تکنولوژی ساخت و ویژگی های آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. دوربینهای مداربسته بی سیم زمانی بهترین عملکرد را خواهند داشت که مانعی در مسیر ارسال اطلاعات آنها وجود نداشته باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که خریداران و کاربران جهت انتخاب و خرید دوربین مدار بسته مد نظر قرار می دهند خرید دوربین مدار بسته ارزان و با کیفیت خواهد بود. برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای نصب خانگی، خرید دوربین مداربسته بی سیم ارزان و باکیفیت متناسب با آخرین تکنولوژی به روز دنیا با شبکه ارغوان مشاوره کنید. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود. برای مثال دوربینی که زاویه دید کمتری با دیوار دارد و سر آن رو به پایین قرار میگیرد فضای کمتری را تحت پوشش قرار میدهد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر دوربین های جدید مجهز به تکنولوژی دید در شب مب باشند . برد دید در شب مادون قرمز دوربین های مداربسته به معنای بیشترین عمق دیدی است که به وسیله دوربین مداربسته در تاریکی قابل دیدن است. هرچه سایز لنز بزرگ تر شود، زوم بیشتر و دامنه دید کمتر می شود.

در نتیجه بهتر است شناخت کلی در این زمینه داشته باشید تا گزینه مناسب تری را انتخاب کنید. در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. بررسی نوع دوربین ها به شما کمک می کند تا بتوانید با انتخاب و خرید دوربین مدار بسته ارزان و مناسب، نیازهای خود را به بهترین شکل برطرف نمایید. آخرین دوربین مدار بستهای که در این قسمت به شما معرفی میکنیم دوربین مدار بسته Arlo میباشد. داهوا یک شرکت چینی میباشد که با ارائه راه حل ها و محصولات امنیتی به سراسر جهان شهرت بسیاری کسب کرده است. این تکنولوژی برای نخستین بار توسط شرکت داهوا طراحی شد و به اجرا رسید. مزیت بعدی برند داهوا نسبت به رقبای خود امکانات نرم افزاری متنوع و کار آمد است. که این یک مزیت برای سیستم های تحت شبکه بشمار می رود. با این حال کاربران همواره سعی در خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب دارند و انتخاب ارزانترین دوربین مداربسته را به عنوان مزیت می دانند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار