دانلود و خرید پوسته و قالب های املاک وردپرس برای سایت مشاور املاک نوین وردپرس | jetagahi

دانلود و خرید پوسته و قالب های املاک وردپرس برای سایت مشاور املاک نوین وردپرس | jetagahi سلام ورود و عضویت با موبایل و امکاناتی مثل نردبان، ثبت ملک در ازای پرداخت رو بهتره به اموزش اضافه کنید. اینا امکانات ضروری هستن و کمی عجیبه در این دوره اموزش داده نشه. این آموزش یک دوره آنلاین است و پشتیبانی آن نیز به شکل آنلاین می باشد . شما کافیست در هر یک از قسمت ها که سوالی داشتید برای ما مطرح کنید تا توسط مشاورین و برنامه نویسان دوره مربوطه پاسخ داده شوند . این پکیج یک دوره پیشرفته از وب سایت سئو 90 است و شما با خیال راحت می توانید دوره را خریداری و استفاده نمائید .

بهترین قالب وردپرس برای املاک [5 تا از بهترین ها]

قالب املاک وردپرس houzez محبوب ترین پوسته برای طراحی وبسایت های املاک در تم فارست است که توانسته به فروش چشمگیر حدود عدد برسد. قالب Houzez یک پوسته وردپرسی محبوب به منظور راه اندازی یک وب سایت مشاور املاک و یا فروش ملک در ورپرس می باشد. MyHome یک قالب پریمیوم وردپرس است که شما می توانید برای ایجاد وبسایت های شگفت انگیز و بصری املاک و مستغلات از آن استفاده کنید. انعطاف پذیر و خلاقانه است، MyHome به دانش برنامه نویسی قبلی نیاز ندارد، و ساخت وبسایت های کاربر پسند را برای شما آسان می کند. دیگر امکانات قالب مشاور املاک وردپرس را باکار کردن با این سیستم متوجه خواهید شد. سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست.

  • شما باید قالب های ایرانی بگیرین یا سفارش بدین براتون برنامه بریزن که هزینه داره.
  • قالب HomeID یک قالب املاک و مستغلات وردپرس می باشد که اگر در حوزه مشاور املاک و خرید و فروش ملک فعالیت دارید، می توانید یک گزینه بسیار عالی برای…
  • شامل یک iFrame یا یک کد تعبیه شده برای نمایش یک تور مجازی از هر ارائه دهنده تور.
  • نسخه جدیدتر منتشر شده؟ در نظرات مطرح کنید تا بروزرسانی در دسترس قرار گیرد.

هر یک از دوره های غیر رایگان سئو 90 تا چند ماه پشتیبانی مستقیم با مدرس دوره دارد و می توانید در کنار مدرس لذت یادگیری را افزایش دهید . بله کاملا، در صورتی مشتری به هر دلیلی نتواند محصولی را نصب کند بعد از خرید کافیست آدرس سایت خود به همراه اطلاعات ورود به محیط مدیریت سایت را برای پشتیبانی در یک تیکت ارسال کند تا اینکار برای خریدار بصورت کاملا رایگان انجام شود. با ذخیره سازی جستجو در حساب کاربری، در صورتی که ملکی با مشخصات انتخابی در جستجوی ذخیره شده، در آینده ثبت شود، برای کاربر ایمیل اطلاع رسانی ارسال خواهد شد. Homlisti یکی از بهترین قالبهای وردپرسی در زمینه ی املاک و مستغلات است که با طرحی خلاقانه، زیبا، مرتب، به روز و درجه یک می‌تواند جان تازه ای به وب سایت شما ببخشد.

قالب سبک سه ستونه وردپرس حرفه ای بنر تبلیغاتی در هدر

با راه اندازی سایت املاک با قالب املاک وردپرس می توانید فایل های خود را در فضای بی انتهای اینترنت به اشتراک گذاشته و مخاطبان بیشتری را به کسب و کار املاک خود جذب کنید. دمو های آماده سایت املاک را در بهترین قالب های فارسی املاک ببینید و با استفاده از یک قالب املاک وردپرس می توانید فیلتر های جستحو پیشرفته را در سایتتان قرار دهید تا کاربران راحت تر با انتخاب مکان جغرافیایی، متراژ، محل و … همچنین تنظیمات پوسته های املاک وردپرس به شما امکان تغییر و شخصی سازی هدر، فوتر، اطلاعات تماس و … را به شما می دهد و می توانید صفحات دلخواه خود را به سادگی و با امکان کشیدن و رها کردن طراحی کنید.

در چیچینی دو نقش کاربری با عناوین مشاور املاک و مشتری وجود دارد. که البته از نقش مشاورین برای آژانس ها نیز می توان استفاده کرد ولی امکان اضافه کردن مشاور به عنوان زیرمجموعه وجود ندارد. پشتیبانی در مجموعه نوین وردپرس یک مسئولیت مهم و ضروری در قبال کاربران است ، هیچ محصولی بدون پشتیبانی و همراهی سازنده ارزشی ندارد واحد پشتیبانی کاربران نوین وردپرس همیشه و همه جا همراه شما میباشد.

برخی از ویژگی های قالب مشاور املاک Homeo

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار