فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته

صرف نظر از قابلیت دید در شب و یا نوع لنز یا نوع امواج به کلیه دوربین های سقفی گنبدی شکل دوربین دام سایت dahua-cctv-kala گفته می شود. دوربین مداربسته خورشیدی و بادی به دوربینهایی گفته میشود که دارای پنل خورشیدی توکار یا توربین بادی کوچک در داخل پکیج خود میباشند و از باتری داخلی برای ذخیره برق تولیدی توربین بادی و پنل سولار جهت تامین انرژی مورد نیاز به هنگام شب یا در زمان عدم وزش باد بهرهمند هستند. این طبقهبندی میتواند بر اساس محل قرارگیری و نصب آنها، داخلی یا خارجی بودن آنها یا برخی موارد دیگر باشد برای مثال بر اساس منبع انرژی، نوع اتصال، نوع ضبط کردن، و در نهایت بر اساس شکل ظاهری نیز این دوربینها را طبقهبندی میکنند. همین موضوع میتواند در انتخاب خرید خوب برای مردم بسیار حائز اهمیت باشد. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربینهای مداربسته این برند در تمام ایران قابلدسترسی راحت باشد. زیرا پشتیبانی و وجود قطعات برای تعمیر و سرویس دهی به یک دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است.

علاوه بر این ، به منظور هر چه واقعی جلوه کردن دوربین ، بر روی آن یک چراغ چشمک زن (به رنگ قرمز) تعبیه شده است که می تواند خیال شما را از بابت لو نرفتن دوربین راحت کند. بنابراین، چه دوربینهای IP مبتنی بر فناوری plug-and-play مدرن که بسیار آسان نصب میشوند یا دوربینهای مداربسته با کیفیت بالا سنتی، D-Link به خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مسکن، بانکها، کافی شاپ یا رستوران یا هر چیز دیگری مجهز است. نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در قسمت ورودی پارکینگ منازل و یا محیط های اداری سبب می شود تا به طورر مستمر بر ورود و خروج خودروها نظارت داشت.

در نتیجه می توان زاویه دید دوربین را حتی بعد از نصب تغییر داد. لنز دوربین مداربستهدام، قابل چرخش، گردش و زوم است و دوربین مدار بسته دام امکان تغییر جهت را برایکاربر فراهم می آورد. دوربین اسپید دام این قابلیت را دارد که در جهت های مختلف چرخش داشته باشد. این سیستم قابلیت تصویر برداری از محیط و نمایش و ذخیر هم زمان ان را دارا می باشد. با افزایش کاربران دوربینهای مداربسته، نمونههای پیشرفتهتر آن هم به بازار آمدند؛ دوربینهایی که قابلیت اتصال به اینترنت برای کنترل از راه دور یا انتقال تصاویر و ویدیوها به دستگاههای دیگر را دارند. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. تهران، اصفهان و شیراز نمونه ای از شهرهایی هستند که دوربین مداربسته مایلسایت در آن ها ارائه شده است.

این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد. طیف گستردهای از راه حلهای نظارت تصویری شبکه از جمله: دوربینها، رمزگذارها، نرمافزارهای مدیریت ویدئو، ضبط کنندهها، تجزیهوتحلیل و برنامههای کاربردی. اتصال این دوربین ها به دستگاه NVR از طریق کابل شبکه می باشد. Category 1 : برای ارتباطات تلفن ، برای انتقال داده ها مناسب نیست. مشاهده از راه دور: بسیاری از دوربینهای جدید امکان پخش فیلمهای خود را به تلفن همراه یا لپتاپ شما در هر کجای دنیا ارائه میدهند. دوربین را می توان روی یک ساختار فیزیکی مانند دیوار یا سقف نصب کرد. این دوربینها قابلیت نصب شدن بر روی سقف را نیز دارند. دوربین های مداربسته بولت دارای ظاهری استوانه ای هستند و معمولا روی دیوار و یا سطوع عمودی نصب میشوند. برای خرید دوربین مداربسته در مشهد میتوانید بصورت حضوری به نمایندگی های سطح شهر، از جمله بی ام اس کالا مراجعه کنید و یا از وبسایت آن ها بصورت آنلاین (اینترنتی) خرید نمایید تا در همان روز برای شما ارسال کنند.

اما برای دریافت یک نتیجه مطلوب از اتصال اینترنت به دوربین مداربسته خود، پیشنهاد میکنیم این مطلب راهنما از وبلاگ ماهان نت را تا انتها مطالعه کنید. دوربین مداربسته دام: معمولاً این دوربینها را به صورت سقفی نصب میکنند. رزولوشن و کیفیت تصاویر ضبط شده و دریافتی از دوربینهای مداربسته را با واحدی تحت عنوان مگاپیکسل اندازهگیری میکنند. راهحل دوربین مداربسته D-Link همچنین توسط نرمافزار DCMS پشتیبانی میشود، که به کاربران امکان میدهد در هر زمان از هر نقطه اسکن انجام دهند. ماکت دوربین مداربسته CCD مدل S1 دارای یک پایه نصب بر روی خود است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی با استفاده از آن ، دوربین را در محل مورد نظر خود نصب کنید. داهوا با راه حلهای نظارتی خود کیفیت، قابلیت اطمینان و ثبات بینظیری را ارائه میدهد.

هر چند زمان تولید و عرضه این دوربینهای سالهای زیادی میگذرد، اما کماکان به دلیل مقرون به صرفه بودن نصب و راهاندازی آن و همچنین امکان استفاده مستقیم بدون دستگاه ضبط تصاویر برای تلویزیون و مانیتورینگ ، این دوربینها را به انتخابی اقتصادی تبدیل نموده است. فناوری مانیتورینگ مبتنی بر IP D-Link، به کاربران اجازه میدهد تا مشخص کنندههای صدا و حرکت را بدون نیاز به سختافزار و کابل اضافی در دوربینها ادغام کنند. نمونه کارها مبتنی بر IP این برند، مقیاسپذیری را تضمین میکند و یکپارچگی را ساده میکند. گواهینامههای ISO شناختهشده بینالمللی این برند، تضمین میکند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرمهایی را برای برآورده کردن سختترین و باکیفیتترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. ما بر این باوریم که برند هایی که در ارائه محصولات استاندارد با کیفیت و برآورده کردن نیازهای نظارتی کاربران موفق هستند، می توانند بهترین انتخاب برای کاربران باشند و تنها بودن در بین 50 برند برتر جهانی دلیلی برای انتخاب محصولات ایمن و مطمئن نیست. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچکترین و سریعترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است. این برند در فهرست 12 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار قرار دارد.

در ساختار سیستمی دوربین مدار بسته تحت شبکه ، تجهیزات پسیو شبکه بیشتری به نسبت دوربین های آنالوگ احتیاج است، برای راه اندازی این دوربین ها نیاز به سوئیچ شبکه برای برقراری ارتباط بین دوربین ها و سیستم های اتصالی است هم چنین در صورتی که قصد داشته باشید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت محل کار و زندگی خود را مشاهده کنید همانند دوربین های آنالوگ نیاز به یک مودم روتر دارید. این دوربین ها مشابه دوربین های اسپید دام هستند و دارای قابلیت گردش در جهات مختلف و (معمولا) زوم کردن در یک زاویه خاص هستند. مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است.

همینطور پیش از آن، متوجه میشویم کاربرد اینترنت در این دوربینهای نظارتی چیست و چگونه میتواند در بهبود امنیت خانه و محل کار ما، تأثیرگذار باشد. قطعات این محصول در هم در کشور ما به خوبی پیدا میشود، که میتواند در کنار داهوا، یک انتخاب خوب برای خرید باشد. چرا که بعد از اتصال به شبکه اینترنت می توانید از هر جای دنیا که هستید دوربین به صورت زنده مشاهده کنید و گردش دوربین هم از طریق اپلیکیشن صورت می گیرد . اکثر محصولات این برند دوربینهای تحت شبکه میباشند. محصولاتی که این برند توانسته با کمک آنها در جهان به خوبی بدرخشد را میتوان: دوربینهای هوشمند، دوربینهای دید در شب رنگی (استارلایت) و تکنولوژی اولترا 265 که باعث کاهش فضای اشغالی هارد در هنگام ضبط میشود و یا قدرت پلاک خوانی دوربینهای یونی ویو اشاره کرد. که به اینترنت متصل است ، اشاره داشت ، با بهره گیری از این دوربین می توانید ، در هر جای این کره خاکی که هستید به راحتی تصاویر را دریافت نمایید ، در صورتی که دوربین های آنالوگ بدون دستگاه DVR یا مبدل ،نمی تواند تصاویر را به راحتی انتقال دهد .

این دوربین ها برای سازمان ها و نهادهای حساس به کار گرفته می شود. از دسته مشکلات این دوربین ها می توان به کیفیت پایین و نداشتن قابلیت دسترسی به شبکه اشاره کرد. در دنیای امروز با توجه به افزایش تکنولوژی و همچنین شلوغی کار ها نیاز به یک سیستم دوربین مدار بسته و خرید دوربین مداربسته دو چندان احساس می شود. نیز توجه داشته باشید. هر چقدر تعداد این نقاط نورانی کوچک بیشتر باشد ، کیفیت تصویر و جزئیاتی که می توان در تصویر مشاهده کرد نیز بیشتر خواهد شد. دوربین های بولت ، از جمله دوربین هایی هستند که می توان از آن ها هم برای محیط های سربسته و هم محیط های سرباز استفاده نمود.

این شرکت راه حلهای VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه میکند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. کیانام ارتباط عرضه کننده کلیه مدلهای دوربین مداربسته اسفیورد است، اسفیورد یک برند ایرانی با کیفیت جهانی در زمینه تولید دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویری می باشد. برند Uniview ، دومین تولیدکننده بزرگ چینی در زمینه سیستم های مداربسته و نظارت تصویری است. این شرکت بهعنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکتهای تولیدکننده دوربینهای مداربسته در جهان شناخته میشود. CP PLUS طیف گستردهای از بهترین تجهیزات تصویربرداری جامع، تجهیزات نظارت تصویری آنالوگ هوشمند و IP را ارائه میدهد، که شامل دوربینهای مدار بسته، دوربینهای نظارت تصویری HD IP، ضبط کنندههای ویدئویی دیجیتال قابلحمل، NAS، رمزگذارها، راه حلهای حضوروغیاب، تلفنهای درب تصویری و دیجیتال میشود.

دوربین های مداربسته HDCVI مختص برند داهوا است که وارداتی می باشند. در این مرحله از نصب دوربین مداربسته تحت شبکه، نوبت به اضافه کردن دوربین ها بر روی دستگاه ذخیره ساز(DVR و NVR) است که معمولا به صورت دستی (Manual add) و یا از طریق جست و جو خودکار (Automatic Search) انجام می شود. این دوربین ها جهت نظارت محیط های بزرگ بسیار کاربردی می باشد . در واقع با آشنایی بردهای دوربین های مداربسته مختلف، شما می توانید براحتی حتی قبل از خرید محصول، کیفیت آن را در ذهن خود متجسم کنید و در عمل با دانش خود نسبت به تهیه و انتخاب بهترین گزینه مطلوب خود اقدام نمایید.

با توجه به تنوع کم محصولات یونی آرک می توان دریافت در طراحی و تولید یونی آرک تمرکز بیشتر روی کیفیت است تا تنوع محصول. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. پیش از آنکه به بررسی بهترین اینترنت برای دوربینهای مداربسته بپردازیم، بد نیست یاد بگیریم کاربرد اینترنت در این دسته از دوربینها چیست. ویدیو پارک در حدود 10 سال پیش فعالیت خود را شروع کرده است. بنابراین بدون هیچ گونه محدودیتی ، می توانید ماکت دوربین مداربسته CCD مدل S1 را در محل مورد نظر خود نصب نموده و آن جا را از نظر روانی ، امن تر کنید. برای دریافت قیمت فروش دوربین مداربسته یونی آرک و مشاوره رایگان تماس بگیرید. برند یونی آرک (Uniview) زیر مجموعه برند یونی ویو است که دوربین های مداربسته را در جهت رسیدن به اهداف شرکت و توسعه آن تولید و به بازار عرضه کرده است. این نوع دوربینهای مداربسته را میتوان در همهجا نصب کرد، چه در فضای باز و چه در داخل خانه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار