قابلیتهای دوربین مداربسته، بهترین وسیله برای حفظ امنیت و کاهش جرایم مختلف

یکی از مزایای مهمی که نصب دوربین مداربسته دارد باعث جلوگیری از سرقت، احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرم میشود علاوه بر این مسائل از دوربین مداربسته برای مانیتور کردن خطوط تولید و کارخانههای بزرگ استفاده میشود که خود باعث راحتی و مدیریت هر چه راحتر میشود. “مداربسته” به این معنی است که برنامه ها معمولاً به یک یا چند مانیتور منتقل می شوند. در حین خرید دوربین مداربسته باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در موقع مشخص کردن محل سوراخکاری به جهت دوربین توجه داشته باشید. برآورد قیمت دوربین مدار بسته در سال ۱۴۰۰ سوال پرتکراری است که از سوی اغلب افراد مطرح میشود سعی کرده ایم در این مطلب اطلاعاتی کاربردی به اشتراک بگذاریم تا با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته باشید. انواع نمونه های متنوع دوربین مدار بسته درون سایت ما بار گزاری شده و افراد می توانند با دیدن آنها اطلاعات مورد نیاز آن را از کارشناسان فروش ما دریافت کنند و در صورت تمایل هر مدلی را که می خواهند انتخاب کنند و سفارش آن را به ثبت برسانند تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای آنها ارسال گردد.

روزنه ی عبور نور در دوربین ها به سه دسته ی اصلی Iris ثابت، Iris دستی و Iris اتوماتیک تقسیم می شوند. در سری تحت بکه دوربین اسپید دام دیگر نیازی به اتصال کابل ها نیست و شما می توانید تنها با دسترسی به اینترنت زوایای مورد نظر خود را مشخص کنید. در این روزها که ایران تحریم است و محصولات خارجی وارد نمی شود، برند اکسوم توانسته است با دسترسی به تکنولوژی برتر، انواع دوربین مداربسته ای را تهیه کند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند. شرکت الکامپ از باسابقه ترین تامین کننده های انواع دوربین مداربسته استاندارد بوده که با قیمتی استثنایی و کیفیتی مثال زدنی آمادگی ارائه خدمات حفاظتی و امنیتی را به شما عزیزان دارد و شما میتوانید جهت خرید دوربین مدار بسته به سایت شرکت مراجعه نمایید. شرکت الکامپ از باسابقه ترین تأمین کننده های انواع دوربین مداربسته استاندارد بوده که با قیمتی استثنایی و کیفیتی مثال زدنی آمادگی ارائه خدمات حفاظتی و امنیتی را به شما عزیزان دارد و شما می توانید برای خرید دوربین مدار بسته به سایت شرکت مراجعه نمایید.

می توانید لیست قیمت دوربین مداربسته برند اکسوم را در سایت سایت dahua-cctv-kala سپنتا مشاهده کنید. فروشگاه سپنتا یکی از معتبر ترین برندهای موجود در بازار یعنی “اکسوم” را دارد که می توانید با مراجعه به این سایت و مطالعه ویژگی های منحصر به فرد این محصول درصدد تهیه آن با نازل ترین قیمت، اقدام کنید. چیپ تصویر که از المان های بسیار ریزی به نام پیکسل تشکیل شده میزان، نوری که به این المان های بسیار ریز تابیده می شود را ثبت کرده و آن را به تعداد مشخصی الکترون تبدیل می نمایند. این پردازنده که شامل چیپ های تصویر AR0130 ، AR0141 و AR0230 می شوند. ساختار کلی این تکنولوژی در انواع برندها به یک صورت است اما ممکن نام های متفاوتی داشته باشند. اگر یک سری به فروشگاه های دوربین مداربسته زده باشید، مشاهده نموده اید که انواع برندهای مختلف در بازار ایران موجود است که قیمت های متفاوتی دارند.

به عنوان مثال در برند هایک ویژن دوربین های توربو HD با نام دوربین HDTVI و در داهوا HDCVI معرفی می شوند. تکنولوژی آنالوگ HD که به نام توربو اچ دی (Turbo HD) نیز شناخته می شود به سرعت توانست خلاء بازار دوربین مدار بسته را پر کند. با این حال، اینترنت همراه بهدلیل سرعت مختلف و پوششدهی غیر سراسری، گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند. در حال حاضر برند Axis یکی بهترین برند های ساخت دوربین مدار بسته میباشد. خوشبختانه اغلب افراد به این نکته پی برده اند که خرید دوربین مداربسته و وسایل محافظتی هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری است تا از خسارتهای مالی جان سالم به در برند. یک مثال عالی از این حالت، جلوگیری از خسارات مالی و جانی در صورت بروز آتشسوزی در مکانهای صنعتی و کارخانههاست. خوشبختانه حال اغلب افراد به این نکته پی برده اند که خرید دوربین مداربسته و وسایل محافظتی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایهگذاری است تا از خسارتهای مالی جان سالم به در برد. خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمیتوان بهراحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد.

این نکته را نیز باید دانست که DVR ها می تواند به لحاظ کیفیتی با هم بسیار متفاوت باشند. باید بدانید که خرید دوربین مدار بسته معتبر از شرکت های با سابقه هزینه، نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود تا با اطمینان خاطر زندگی شخصی و کاری را پیش برد. باید بدانید که خرید دوربین مدار بسته معتبر از شرکت های با سابقه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می شود تا با اطمینان خاطر زندگی شخصی و کاری را پیش برد. حتماً شنیدهاید که پیشگیری بهتر از درمان است کاربرد دوربین های مداربسته استاندارد می تواند اطمینان خاطر بسیاری برای شما فراهم کند، حتی در صورت وقوع جرم امکان شناسایی با چالش کمتری صورت می گیرد علاوه بر آن که ضبط تصاویر می تواند به اثبات جرم نیز منجر شود. در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرات ورود غیرقانونی به املاک خصوصی نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز است بی جهت نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند. در واقع این سیستم ها یک وسیله بازدارنده قدرتمند برای مجرمان محسوب میشود تا افراد غریبه جرئت ورود غیرقانونی به املاک خصوصی را نداشته باشند علاوه بر اینکه یک روش معتبر تحقیق و اثبات جرم نیز هست و بی دلیل نیست که مشاغل مختلف را نیز ترغیب کرده است از این طریق امنیت را فراهم کنند.حتماً شما نیز مشاهده کرده اید که اغلب شرکت ها، سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی در تلاشند بهترین برند دوربین مداربسته را به کار ببرند.

براساس نوع کارکرد دوربین مدار بسته ظرفیت هارد را باید تعیین کرد، زیرا که در دوربین های تحت شبکه به دلیل ثبت تصاویر با کیفیت بالا از هارددیسکی با ظرفیت بالا استفاده کرد. دوربین های مداربسته بی سیم UNV امکان اتصال کارت حافظه تا ظرفیت 256 گیگابایت را داشته و از قابلیت ANR پشتیبانی می کنند. این قبیل اتفاقات علاوه بر آسیب های مالی از نظر ذهنی به ساکنین فشار مضاعفی نیز وارد می کنند، اما پیشرفت تکنولوژی بهشتی از ابزار و وسایل الکترونیک را نیز به ارمغان آورده است، حال روز به روز افراد بیشتری از دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم نظارت تصویری استفاده می کنند که منجر به افزایش تقاضای خرید شده است. تامین ایمنی اماکن مختلف همچون پارکینگ، انباری و ادارات سبب شده درخواست سیستم نظارت تصویری روز به روز افزایش یابد. تأمین ایمنی اماکن مختلف همچون پارکینگ، انباری و ادارات سبب شده درخواست سیستم نظارت تصویری روز به روز افزایش یابد. نصب یک دوربین نظارتی می تواند عاقلانه ترین تصمیم برای افزایش استانداردهای ایمنی و حفاظت از خانه شما باشد. حال سوالی که برای هر یک ما پیش می آید این است، چگونه قیمت دوربین مداربسته مورد نظر خود را استعلام بگیرم؟

در این که خرید تجهیزات محافظت کننده بسیار اقدام اقتصادی و تاثیر گذاری است شکی وجود ندارد اما می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دقت کنید بررسی رزومه و تجربه کارکنان نیز به شما اطلاعات خوبی درباره کیفیت خدمات خواهد داد. در این که خرید تجهیزات محافظت کننده بسیار اقدام اقتصادی و تأثیر گذاری است شکی وجود ندارد، اما می بایست گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز دقت کنید، بررسی رزومه و تجربه کارکنان نیز به شما اطلاعات خوبی درباره کیفیت خدمات خواهد داد. می توانید فیلم آنچه در داخل خانه یا محل مدنظر طی شبانه روز اتفاق می افتد، حتی زمانی که در محل کار هستید یا در حال مسافرت، ببینید، همچنین شما همیشه قادر خواهید بود طی ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون اینکه نیاز به تردد باشد و حتی به خود استرس وارد کنید، وضعیت را بطور مستقیم چک کنید. بهطورکلی، دوربینهای مداربسته به دو دستهی کلی دوربینهای مداربسته داخل ساختمانی و خارج ساختمانی تقسیم میشوند. همچنین در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعات کاری می توانید سوالات خود را در فرم های تماس به شرکت دوربین مداربسته ارسال کنید. نوعی از پیشرفته ترین دوربین های مداربسته هستند که قابلیت چرخش در جهات مختلف را دارند همچنین امکان زوم و فوکوس اتوماتیک از طرف این دوربین ها امکان پذیر می باشد.

با توجه به دیدگاه های مختلف دوربین ها به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. با توجه به کیفیت نه چندان مطلوب این تکنولوژی کمپانی های سازنده دوربین مدار بسته دست به نوآوری زده و تکنولوژی توسعه یافته ای از آنالوگ را معرفی کردند. با وجود جذابیت های این گروه از دوربین ها مشتریان خاص خود را دارد زیرا قیمت آنها نسبتاً بالا است. در خرید دوربین مدار بسته یکی از موضوعات چالش برانگیز مشتریان نوع دوربین است. مشتریان می توانستند کیفیت خوب تصاویر دوربین را با پرداخت قیمتی بسیار مقرون به صرفه تجربه کنند. از آنجایی که این نوع تکنولوژی دوربین مداربسته سالهای زیادی است در حوزه تجهیزات مداربسته وجود دارد، برندهای زیادی هستند که در سبد محصولات خود این نوع دوربین را موجود دارند.

انتخاب از بین این همه برندهای گوناگون به دلیل ویژگی های مختلف و البته قیمت های متغیر تا حد زیادی دشوار است. از آن جایی که دوربین های باکس اکسوم در سری پروژه ای محصولات شرکت Exsom قرار میگیرند برای گرفتن قیمت باید از طریق استعلام تلفنی اقدام کرد. دوربین مداربسته دام اغلب با توجه به شدت ضد آب بودن بیستر در محیط های داخلی و در کنج اتاق ها نصب می شود و در صورت ضد آب بودن میتوان با استفاده از پایه بیرون هم نصب نمود . همچنین قرار دادن اینگونه دوربین ها در فضای خانه هم می تواند کاربردی باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. سعی کردیم در این مقاله اطلاعاتی ارائه دهیم که انتخاب محصول مناسب را برای شما سادهتر کند. واحدهای تولیدی معمولاً دوربینهای مداربسته را به شکل آنالوگ DH و PI تولید و عرضه می شوند که هر یک برای شرایط خاصی مناسب بوده و افراد میتوانند متناسب با بودجه از کیفیت خاصی بهره مند شوند. دوربین های مداربسته در این روزها نقش زیادی در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سرتاسر جهان بر عهده دارند.

این ابزار دوربین رم خور و ارزان می باشند ، به این معنی که دارای شیار کارت حافظه هستند و نیازی به دستگاه های جانبی نگه داری حافظه را ندارند. این موضوع سب می شود تا شما در هنگام استفاده از این تجهیزات بتوانید داده های بیشتری را در طول یکسال بر روی دستگاه ذخیره سازی کنید و به آسانی تمام اطلاعات ضبط شده از دوربین مداربسته هایک ویژن را به صورت لحظه ای در اختیار داشته باشید. مواردی مانند: نسل اشتباه – دستگاههای اشتباه – مدل خاص – برند نامناسب و مواردی مانند اینها که باید در هنگام انتخاب دوربین مداربسته دید در شب به آن توجه کرد. برای اطلاع از قیمت داهوا در مورد دستگاههای NVR میتوانید به سایت توتال شبکه مراجعه کنید. بنابر این توصیه می شود نکات مهم و عوامل تأثیر گذار بر قیمت را بشناسید و در زمان مطابق با پارامتر های آن سفارش خرید را در صفحه سایت فروشگاه اینترنتی ارسال نمایید .

در سراسر دنیا و کشورمان ایران همسو با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های جدیدی برای بشر رونمایی می شود که گاه زندگی را همچون بهشت رویایی می نماید و در مواردی نیز لطمه بسیاری به روال عادی زندگی روزمره وارد می کند. در سراسر دنیا و کشورمان ایران همسو با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های جدیدی برای بشر رونمایی می شود که گاه زندگی را همچون بهشت رؤیایی می نماید و در مواردی نیز لطمه بسیاری به روال عادی زندگی روزمره وارد می کند. بعضی دیگر از دوربین های دید در شب که تکنولوژی بالا تری نسبت به باقی دارند با امواج مادون قرمز کار می کنند و تصاویر را در شب تماما تاریک ضبط می کنند . به طور مثال اگر می خواهید یک دوربین با رزولیشن بالا خریداری کنید که تصاویر را کاملا واضح ثبت کند، باید هزینه بیشتری را برای این محصول پرداخت نمایید. برای خرید دوربین مداربسته ملاک های زیادی وجود دارد که باید به همه آن ها توجه کنید؛ همچنین قیمت این دوربین ها نیز با یکدیگر تفاوت دارند؛ به طور مثال قیمت دوربین مداربسته صنعتی با خانگی متفاوت است.

اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. اگر چه تا چند سال قبل کاربرد دوربین های مداربسته به طور انحصاری برای شرکت ها و محیط های کاری حرفه ای بود، اما حال در فضای باز و منازل مسکونی نیز استقبال بسیاری شده است. شرکت اولسون، یکی از کمپانی های بزرگ تولید لنز در جهان می باشد که شرکت هایک ویژن سال هاست که برای خلق لنزهای جدید خود با این کمپانی بزرگ آلمانی همکاری می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار