قوانین نصب دوربین مداربسته در مشاعات آپارتمان

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه خرید یا فروش دوربین مدار بسته ارزان فروشگاه اینترنتی دوربین سایت dahua-cctv-kala مارکت می باشد. این امکانات به واسطه بستر اینترنتی بوده و امکان انواع اتصالات را ایجاد نموده است . درزمانی که جهان با افزایش مداوم جرم دستوپنجه نرم میکند، دوربینهای مداربسته بهعنوان دستگاههای نظارتی به بازار آمدند تا با شیوه مخفیانه خود و یادآوری نگاههای جاسوسی، انقلابی در زندگی مردم ایجاد کنند. لازم به ذکر است که خرید دزدگیر اماکن در جلوگیری از وقوع جرم و حفظ امنیت شرکت ها و سایر مکان های حساس مانند فروشگاه ها تاثیر فوق العاده ای دارد.

با وجود چنین امکاناتی طبیعتاً دوربین مداربسته با لنز متغیر خودکار از سایر لنزها گران تر باشند. ممکن است فقط برای ضبط استفاده شود و نظارت آنلاین بر روی سیستم وجود نداشته باشد. اگر میخواهید دوربین خود را بر روی سقف یا دیوار نصب کنید، اطمینان حاصل کنید هر دوربینی که انتخاب میکنید از زمین فاصله کافی داشته باشد. حتما به این مورد توجه کنید که شما میتوانید بهترین و با کیفیتترین دوربین را از برخی شرکتهای داخلی تهیه نمایید. بهترین نوع دوربین برای شما کدام است؟ دوربین PTZ وایرلس: در مکانهایی که امکان کابل کشی نیست، این نوع دوربینها میتوانند به صورت بیسیم، ویدیو را ارسال کنند. دوربین مداربسته PTZ PoE: این دوربین میتواند از یک کابل اترنت که به سوییچ PoE متصل میشود برای تامین برق و همچنین اتصال اینترنت، استفاده نماید. دوربین مدار بسته CleverLoop نیز یکی از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که میتوانید به راحتی در فضای باز از آن استفاده کنید و مطمئن باشید این دوربین تصاویر با کیفیت بالایی در شب ثبت میکند. با به کار گرفتن دوربین مداربسته آنالوگ یا HD شما میتوانید با راحتی بیشتری عملیات مانیتورینگ کلیه فضای مورد نظر خود را انجام دهید و تصاویر را با وضوح بیشتری دریافت نمایید.

ما در شرکت مهر تجارت مفتخریم که با اتکا به تجربیات چند ده ساله پرسنل متخصصمان از صفرتا صد پروژه های مختلف در زمینه نظارت تصویری، نصب دوربین مداربسته ، پشتیبانی و نظارت بر سیستم های نظارتی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه های مقرون به صرفه برای شما عزیزان انجام دهیم. همچنین نظارت یا امنیت با دوربین های وایرلس از طریق IP شبکه نیز انجام می شود. در زمینه قانونی نیز دوربینهایی که حتی اگر یک اینچ از یک ملک شخصی را ضبط کنند، میتوانند نصاب و صاحب دوربین را با مشکلات مختلفی روبرو کنند. این اندازه، تمام توان دوربین های AHD نیست و حتی می تواند تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰P یا ۲ مگاپیکسل ارائه کند. از دیگر برند های مطرح در زمینه تولید دوربین های مدار بسته می توان به برند های سونی، پاناسونیک، ال جی، بوش، اکسیس و پلکو اشاره کرد.

ترکیبی از سیگنالهای متعدد با یک رسانه: سیگنالهای ضروری در هر دوربین مداربستهای مانند تصویر، صدا و حتی سیگنالهای کنترل همزمان از طریق یک کابل دوربین ارسال میشوند و این امر به طورچشمگیری فرآیند استقرار امکانات جدید و کاهش هزینه کابلکشی را سادهتر کرده است. لازم به ذکر است که بجای استفاده از دو کابل مجزی می توان از کابل های ترکیبی استفاده کرد. دوربین های تحت شبکه از نظر قیمت بالاتر از انواع دوربین های آنالوگ می باشند . برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد. خارج از بعد تکنولوژی دوربین مداربسته آنالوگ را به دستههای متفاوتی میتوان تقسیم نمود. در دوربینهایی که برای تامین امنیت در راهروها استفاده میشوند، باید از دوربینهایی استفاده شود که مجهز به قابلیت corridor mode، قابلیتی که که پوشش کل راهرو از جمله مناطق کور را فراهم میکند، باشند. همچنین این دوربین مداربسته مجهز به تکنولوژی ارسال صدا به همراه تصویر بر روی یک کابل است.

دوربین های IP مجهز به فناوری POE می توانند ضمن دریافت برق از همان سوئیچ POE ، سوابق ویدیویی را به شبکه ارسال کنند. از طریق این نرم افزار ما می توانیم جزئیات و از جمله رزولوشن های تصویر را بررسی نماییم . گارانتی های پکیج های ما در کمترین حالت ممکن 12 ماه خواهد بود . ۹۶۰ قادر به ضبط تصویر هستند به همین جهت در مقایسه با دیگر دوربین های مداربسته از کیفیت پایین تری برخوردارند. محبوبیت و شهرت برند هایک ویژن نیز هایلوک را به یکی از پرفروش ترین برند های دوربین مداربسته تبدیل کرده است. دوربین مداربسته آنالوگ برایتون از آن جهت بهترین برند شناخته شده است که در طول استفاده از این نوع دوربین شما تحت هیچ شرایطی با قطعی یا اختلال در انتقال تصویر مواجه نمیشوید، استفاده از سیستم انتقال تصویر داخلی یا P2P علاوه بر کاهش هزینه شما بالاترین سرعت و با کیفیتترین تصویر را به شما ارائه میدهد.

با این که نسل جدیدی از دوربینهای مداربسته وارد بازار شده است که قابلیتهای بسیار بیشتری از دوربین مداربسته آنالوگ را ارائه میدهد ولی هنوز مزیتهایی در دوربین مداربسته آنالوگ وجود دارد که کاربر را مجاب به استفاده از این نوع دوربین مینماید. برای مشاهده انواع دوربین مداربسته و آشنایی با قابلیتهای هر کدام به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید و مشخصات فنی کامل را دریافت نمایید. به این ترتیب برای مشاهده تصاویری که دوربین مداربسته بی سیم برای شما میفرستد دیگر نیازی به DVR نیست و به راحتی با نرمافزاری که نصب کرده اید میتوانید تصاویر دریافت شده را بطور زنده مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص هر دوربین می تواند برگه مشخصات فنی دوربین ( Data Sheet ) آن را از وبسایت فرکو دریافت و مطالعه نمایید. معمولاً در کاربریهای حساس از این دوربین استفاده میکنند. دوربینهای مداربستهٔ گلوله ای (Bullet): این دوربینها معمولاً بدنه ای استوانهای شکل داشته و عموماً فلزی هستند. دو سبک اصلی دوربینهای مداربسته وجود دارد؛ دوربینهای بولت و دوربینهای دام. به عنوان مثال، آنها به یک کابل جداگانه برای کنترل عملکردهای Pan-Tilt-Zoom که در دوربین های گردان و 360 درجه وجود دارند و مخفف PTZ هستند. دوربین PTZ بیرونی: این نوع دوربینها که میتوانند در محیطهای بیرونی و خارجی نصب شوند، توانایی تحمل شرایط سخت آب و هوایی و محیطی را دارند. دوربین های بولت (Bullet CCTV) نوعی از دوربین های مداربسته معمولا به شکل استوانه یا مکعب مستطیل که به صورت دیواری و در محیطهای بیرونی نصب می شوند.

دوربین مداربسته شیائومی یک انتخاب مناسب برای محیطهای سرپوشیده است. اجرای پروژه های آنالوگ نسبتا آسان است و به سادگی میتوان با اتصال یک دوربین به دستگاه ضبط تصویر، تصاویر را برای دستگاه ضبط تصویر ارسال و ذخیره نمود. اگرچه این ارسال ویدیو از طریق وای فای اتفاق میافتد اما از مجموعههای فرستنده میتوان برای تبدیل سیگنالهای آنالوگ استفاده نیز استفاده نمود. همچنین فاصله کانونی و لنزهای قابل کنترل گرانتر از لنزهای ثابت هستند. به دلیل استفاده از فرمت تصویربرداری فشرد شده و همچنین نیاز نبودن با استفاده از دو کابل مجزا برای برق و انتقال داده، دوربین مداربسته هایک ویژن در هر جایی قابل استفاده است.

دوربین مداربسته PTZ آنالوگ: این نوع دوربینها از یک سیگنال ویدیویی آنالوگ برای ضبط تصاویر استفاده میکنند و برای اتصال به DVR نیاز به کابل کشی کواکسیال دارند. از دوربین PTZ در چه مکانهایی استفاده میشود؟ برخی از دوربینهای مدار بسته یک دیسک نرمافزاری دارند، برخی نیز اپ مشخصی برای موبایل و رایانه دارند که باید آن را دانلود و نصب کنید. اجرت نصب دوربین مدار بسته با توجه به مهارت متخصص و اتصالات مورد استفاده او نیز تعیین میشود. در حالیکه، در دوربینهای بدون دستگاه مرکزی، تصاویر و فیلمها در کارت حافظهای ذخیره میشود که در درون دوربین قرار دارد.

خرید دوربین مداربسته در بازار انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگیها و خصوصیات خاص خودشان را دارند. نکتهای که باید در خرید این نوع دوربین توجه نمایید، کیفیت تصویر و سیستم انتقال تصویر آن است. در اینجا سلوشن و یا راهکار به معنای نوع تصویر خروجی دوربین های مداربسته می باشد . وضوح تصویر و کیفیت جزئیات بهتر، نشان دهنده خروجی بهتر تصویر دوربین است. نکته مهم این است که هر چه وضوح تصویر دوربین مدار بسته بالاتر باشد، بهاحتمال زیاد تصویر واضحتری دارید. مهم ترین نکته ای که در ارتباط با خرید دوربین های مداربسته با لنز ثابت باید مورد توجه قرار گرفته می شود، توجه به محدوه ای است که باید مورد محافظت قرار گرفته شود و توسط دوربین چک شود. هنگام خرید دوربین حتما به رزولوشن دوربین توجه ویژه ای داشته باید و در اتباط با انواع آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دوربین های مداربسته یکی از تکنولوژی های بسیار مفید و مورد توجه است که در سال های اخیر توسط اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است و افراد بسیاری از آن استفاده می کنند، بیشتر کاربران و مشتریان دوربین های مداربسته صاحبان شرکت ها، مغازه ها و به طور کلی کسب و کار ها هستند، اگر شما نیز برای منزل یا محل کار خود نیاز به دوربین مداربسته دارید و یا از علاقمندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر معرفی معروف ترین برند های دوربین های مداربسته دنیا به بررسی قیمت آن ها در ترکیه و مقایسه آن با ایران بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات و قیمت این محصولات به این لینک مراجعه کنید. دوربینهای پی تی زد با توجه به ویژگیهایشان مشخصا قیمت بالایی دارند و در بازار برندهایی مانند هایک ویژن، هایلوک، داهوا، ترندنت، وایکان، دی لینک، اکسیس و … این نوع دوربین را عرضه کردهاند.

در بازار ایران برندهای مختلفی همچون پاناسونیک، سامسونگ، هایک ویژن، یونی ویو، داهوا، هایلوک، سونی، اکسیس و … مزایای دوربین آی پی در کیفیت بالا، سیم کشی راحتتر و انتقال برق دوربین به وسیله کابل شبکه است. دوربین مداربسته بی سیم خود به سه نوع دوربین مداربسته آی پی، دوربین مداربسته وای فای و دوربین مداربسته سیم کارت خور تقسیم می شود. برخلاف دوربینهای آنالوگ PTZ سنتی، دوربینهای PTZ وای فای دار، به صورت بدون سیم و بدون سخت افزار خاصی به یک روتر متصل میشوند (اگرچه همچنان به یک منبع برق احتیاج دارند). هر فردی با نصب دوربین مداربسته هدف خاصی را دنبال میکند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار