انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهر

می تواند شخصی / خصوصی و به صورت انفرادی استفاده شود. این دوربین ها در کنار ویژگی های خود دارای معایبی همچون کیفیت پایین در مقایسه با نوع دیجیتال، نویزپذیر، هزینه بالای سیم کشی، ارتباط بی سیم ناامن و کیفیت پایین می باشند. دارای چیپ IMX238 و IMX255 و چند نوع دیگر می باشد. قیمت این دوربین ها بسیار ارزان تر از مدلهای دیگر می باشد. این دوربین مداربسته بولت فانتوم مجهز به چیپست سونی IMX323 و دید در شب فوق العاده ای دارد سی و پنج متری را به راحتی در شب به شما نمایش میدهد و قابلیت های فنی بسیار زیادی از جمله: DWDR -UTC و… دوربینهای دید در شب: این دوربینها که به آنها دوربین مادون قرمز یا دوربین IR هم گفته میشود، میتوانند در تاریکی شب به خوبی تصاویر را ضبط کنند.

در همه ی انواع دوربین هایی که در بالا معرفی شد، برای نصب و راه اندازی، نیاز به تامین برق از طریق منبع تغذیه و یا کابل شبکه است. آن ها به سنسورهای اسکن پیشرفته CMOS مجهز شده اند که به دستگاه اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالا را انتخاب کند و نیازی به منبع نور اضافی ندارد و دوربین مداربسته مناسبی برای شب باشد. تغذیه دوربین ها به صورت مستقل: در این حالت شما از منبع تغذیه مجزا و کابل برق برای تغذیه دوربین ها استفاده می کنید. تولید رنگ ها در چیپ تصویر چگونه صورت می پذیرد؟ این فیلتر امکان تشخیص رنگ ها را برای چیپ تصویر دوربین مدار بسته فراهم می نماید. چیپست دوربین مداربسته که تصویر میزان و شکل نور تابیده شده را بدون هیچگونه اطلاعاتی از رنگ ثبت می نمایند.

علاوه بر موارد گفته شده اکثر کاربران در برنامه های تخصصی تر نیز نیاز به نظارت مداوم بر محیط کار و کارکنان خود در همه زمان ها، به ویژه در ساعات عدم حضور در محل کار خود و برای ارتقای کیفیت مدیریت دارند. آن ها یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان ها از جمله پرداخت هزینه، مدیریت اقامت در هتل و مواردی مانند پارکینگ ماشین ارائه می دهند. تصاویر از نظر وضوح در حد عالی بوده و قابل مقایسه با تکنولوژی های دیگر (مقایسه دوربین مداربسته IP و AHD )می باشد. چیپست دوربین مداربسته مگاپیکسل در نوع CCD دارای رزولوشن و وضوح تصویر بسیار بالا در مقایسه با کیفیت چیپ هایCMOS می باشند، اما بسیار پرهزینه تر و با مصرف برقی بالاتر حدود ۱۰۰برابر بیشتر از چیپ های CMOS بوده که همین امر باعث افزایش گرمای تولیدی در چیپ های مگاپیکسل در نوع CCD گردیده و طراحی این نوع از چیپ ها را با مشکل بیشتری مواجه می نماید.

آنها عمدتا برای فعالیتهای نظارتی استفاده می شوند اگرچه گاهی اوقات برای اهداف تجاری نیز استفاده می شوند. ما در زرین سیستم نیز با توجه به اهمیت این مساله در ساخت محصولات دوربین مداربسته تلاش فراوان نموده و با افزایش کیفیت در تولید دوربین مداربسته توانسته سهم مطلوبی از بازار تقاضای این دسته از محصولات سیستم های حفاظتی را به خود اختصاص می دهد. در تنظیمات دوربین، علاوه بر نوع و برند دوربین، نوع شبکه انتخابی شما نیز در نوع تنظیمات اهمیت دارد. شبکه های دوربین مدار بسته مدرن شامل سیستم های آنالوگ و دیجیتال هستند که با استفاده از ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی و نصب دوربین مداربسته قابل اجرا هستند. هنگامی که تصویر توسط دوربین مدار بسته ثبت می گردد، نور از لنز دوربین مداربسته عبور کرده و به سنسور تصویر دوربین مدار بسته برخورد می نماید.

این دوربین ها که قادر به کار در هر دو محیط عادی و کم نور هستند از عدم نیاز به روشن کننده مادون قرمز داخلی بهره مند می شوند زیرا به لطف تراشه های تصویربرداری بسیار حساس خود می توانند تصاویر تاریک و واضح را در تاریکی ثبت کنند. بعضی از سازندههای دوربینهای CCTV خانگیِ خودنصبشو نرمافزارهای گوشی و کامپیوتر برای دسترسی داشتن به دوربینتان در هر کجا که باشید، ارائه میدهند. دوربین های کوچک بی سیم می توانند در کوچکترین اندازه اما پر از فناوری و نوآوری های شگفت انگیز ارائه شوند. منو در این چیپست ها تا حدی تغییرات اساسی بر روی تصویر ایجاد می نماید. تستر دوربین مداربسته چی بخرم برای خرید تستر های دوربین مدار بسته برخی نکات و عوامل هستند که بر میزان قیمت آن تأثیر دارد . یکی از عوامل مهم و تعیین کننده بعد از نوع و کیفیت سیستم دوربین مداربسته برای منزل, کارخانه سازنده سیستم است . شرکت داهوا که در کشور چین واقع شده است ، یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه دوربین می باشد. در دوربین مداربسته این ولتاژ به وسیله یک تقویت کننده و به صورت سیگنال استاندارد در آمده و به خروجی دوربین مدار بسته فرستاده می شود.

از دوربین های بولت به دلیل محفظه فلزی که دارند می توان در هر شرایط محیطی و آب و هوایی استفاده نمود. دوربین های بیسیم کوچک بسیار ریز هستند و برای شرایط سخت ساخته نشده اند. آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته متناسب با موقعیت ها یا شرایط مختلف وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است. در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد که شما باید به دنبال آنها باشید تا از این ابزار جالب بهترین استفاده را ببرید. دوربین های کوچک بیسیم کاربرد متفاوتی دارند ، بنابراین باید در مورد چگونگی نصب آنها برای راحتی کار در نظر گرفته شود.

دوربین های تحت شبکه برای اهداف داخلی و تجاری ایده آل هستند، زیرا شما می توانید در حالی که دور از ملک هستید از همه چیز باخبر شوید. دوربین مداربسته تحت شبکه اطلاعات موجود بر روی شبکه عمومی جا به جا می کند و بر خلاف توربو اچ دی این تصاویر را از طریق کابل ها و شبکه خصوصی انتقال می دهد که می توند توسط هکر ها هک شود. به همین دلیل، این دوربین ها برای برنامه های نظارت بر فضای باز که دوربین های IR قادر به عملکرد مطلوب نیستند ایده آل هستند. و با استفاده از برنامه های مختلف به دوربین مدار بسته وصل شد و تصاویر لازم را دسترسی یافت. این نوع از دوربینها تمامی فعالیتهای لازم را به تنهایی انجام میدهند و نیاز به هیچ دستگاه دیگری و یا انواع DVR دوربین مدار بسته ندارند. برای ساده سازی موضوع ، در اینجا متداول ترین انواع دوربین های مداربسته کوچک است. دوربین امنیتی آنالوگ در میان سایر دوربین های امنیتی ساختار ساده تری دارد و با استفاده از سیستم ضبط ویدیویی دیجیتال DVR ویدیو ها را ذخیره و در شبکه بارگذاری میکند ، از آنجایی که دوربین های مداربسته آنالوگ ویدیوها و تصاویر را در قالبی ضبط میکنند که با حافظه دیجیتال سازگاری ندارد بنابراین نیاز به دستگاه دیگری می باشد تا تصاویر ضبط شده را ذخیره کنند؛ که این وظیفه برعهده ی سیستم DVR است، این دستگاه فیلم های ویدیویی را از فرمت آنالوگ به دیجیتال تبدیل می کند .

از دیگر ویژگیهای دی وی آر این است که شما میتوانید دوربینهای گردان را نیز کنترل نمایید. با توجه به مقایسه بالا شما می توانید دوربین مداربسته خود را با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. بسیاری از برندها دوربین و دی وی آر با تکنولوژی ای اچ دی تولید می کنند و تنوع بالایی در انتخاب آن وجود دارد. دو نوع مینی دوربین فعال شده با حرکت وجود دارد ، یکی با حافظه داخلی آنها و دیگری با استفاده از حافظه حافظه دستگاه دیگر. دو فیلتر رایج استفاده شده در سیستم های مداربسته، فیلتر RGB (قرمز،سبز،آبی) و CMYG (فیروزه ای،سرخابی،زرد،قرمز) هستند که هر یک به روشی جداگانه، ترکیبی مکمل از رنگ ها را ایجاد می کنند.

وقتی صحبت از امنیت کسب و کار شما می شود، انواع مختلف دوربین های مدار بسته برای انتخاب وجود دارند. ین را در نظر داشته باشید در محیط کسب و کار یکی از ارکان مهم ، امنیت است که دوربین های مدار بسته در این زمینه کمک به سزایی کرده اند. کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت دستگاه DVR و NVR 👈 مقاله صفر تا صد تفاوت دستگاه DVR و NVR. این اطلاعات جزئی می تواند به شما در انتخاب صحیح بسیار کمک کند. این دوربین ها با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی بدون از بین بردن تمرکز آن کار می کنند. این دوربین ها برای ردیابی رفتارهای نادرست بسیار مناسب هستند و در صورت نیاز به استفاده از فیلم در دادگاه، به کاربر امکان می دهد برای وضوح بیشتر بزرگ نمایی کند. با استفاده از چراغ های مادون قرمز ، دوربین می تواند میدان دید را برای دوربین روشن کند تا در صورت کم نور بودن ، هدف را با روشنایی بیشتری بگیرد. سنسورها فقط در صورت وجود حرکت در یک اتاق فعال می شوند ، بنابراین هنگام مرور فیلم ضبط شده مجبور نیستید مواد بی فایده را تماشا کنید. میتوان با قطعیت گفت: مهمترین عامل کیفیت تصویر دوربین مداربسته دو چیپ پردازنده و سنسور میباشند.عوامل دیگر از جمله شرکت طراح و سازنده برد PCB و استفاده از تمام قابلیتهای پردازنده در طراحی برد نیز در کیفیت دوربین تاثیر گذار است، لذا امکان تفاوت کیفیت تصویر با پردازنده و سنسور یکسان از دو شرکت سازنده برد PCB وجود دارد ولی در نهایت این دو چیپ سنسور و پردازنده هستند که اثرگذارترین عامل کیفیت دوربین را دارا میباشند.

به این معنی که می توانید تصاویر خوبی از سرقت و آسیب های جنایی را ثبت کنید. شما می توانید این دوربین ها را در اشکال فانتزی و مختلفی خریداری کنید. تصویر چگونه در چیپست تصویر دوربین مدار بسته ساخته می شود؟ یک دوربین مدار بسته خوب قادر است حرکات افراد، اشیا و وسایل نقلیه را شناسایی کند و به محض شناسایی شروع به ضبط کند و گفتنی است همه ی دوربین های مدار بسته این قابلیت را ندارند و برای داشتن این ویژگی باید سیستم امنیتی خود را ارتقا دهید. در انتخاب بهترین دوربین کوچک ، باید ابتدا بتوانید در مورد نوع آن تصمیم بگیرید. انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است . لنز فوق عریض با فاصله کانونی کم در این دوربین های مداربسته سبب شده تا میدان دید بسیار وسیعی در اختیار کاربران قرار گیرد. این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند. اکثر این دوربینها لنزهایی wide با فاصله کانونی 2.8 میلیمتر به بالا دارند.

از فناوری Dark Fighter می توان در تمامی شبانه روز استفاده کرد و به لطف طیف گسترده ای از قابلیت ها عملکرد بهینه ای را سایت dahua-cctv-kala ارائه می دهد. این دوربین ها می توانند تصاویر رنگی را در شرایط بسیار کم نور جمع کنند. قانون کلی این است که هرچه چراغ های IR بیشتر باشند ، در شرایط کم نور روشنایی بیشتری خواهید داشت. جالب است بدانید دوربین های مدار بسته روز و شب در محیط هایی که نور کمتری دارند کارایی بیشتر خواهند داشت. برای مثال اگر شما از چیپ ۰۱۴۱ استفاده نمایید تصویر پایین تری نسبت به زمانی خواهید داشت که چیپ ۰۱۳۱ استفاده نمایید.

دوربین های مدار بسته IP در مقایسه با دوربین های آنالوگ قیمت بالایی داشته همچنین این دوربین ها محدودیت استفاده از پهنای باند دارند. سری دوربینهای یونی آرک در دو نوع بولت و دام وجود دارند. اگرچه این ویژگی برای همه دوربین های کوچک مینیاتور معمول نیست ، با این وجود یک ویژگی جالب و جالب است و قطعاً یک تغییر دهنده بازی است. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری است. مهم نیست که در چه ساعتی از روز باشد، همیشه تصاویر با کیفیت ارائه می دهند. اگر در یک ابزار سرمایه گذاری می کردید ، دوست دارید که ماندگار باشد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته وایرلس کوچک برای امنیت خانه هستید ، این برای راحتی و انتقال در زمان واقعی فیلم ضروری است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار