شیر صافی خرید انواع شیر صافی با بهترین قیمت | kasrasaran

شیر صافی خرید انواع شیر صافی با بهترین قیمت | kasrasaran

عوامل مختلفی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت این شیرآلات تاثیرگذار باشند. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت این محصولات می‌توان به برند سازنده آنها، کیفیت ساخت، کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصولات و همین‌طور اندازه و سایز آنها اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم شیر صافی این است که برای تولید این شیرآلات از چدن استفاده می‌شود که یکی از مقاوم‌ترین مواد اولیه برای ساخت شیرآلات به شمار می‌آید.

  • برای خرید این شیرآلات می‌توانید از خدماتی که ما در فروشگاه اینترنتی خود برای شما فراهم کرده‌ایم استفاده کنید.
  • همانطور که اشاره شد، توری نقش جداسازی مواد و اشیای اضافی از درون سیال را دارد.
  • با توجه به آنچه گفته شد امروزه شیرهای صافی یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع گوناگون هستند و استفاده از آن‌ها به منظور جلوگیری از آسیب دیدن پمپ‌ها و سایر تجهیزات اجتناب‌ناپذیر است.
  • این نوع از شیر صافی، تحمل فشار بالایی دارد و طبق استاندارد ASME B16.34  طراحی و تولید می‌ شود.

از سوی دیگر، سیالی که از فیلتر عبور می‌نماید معمولاً افت فشار محسوسی را خواهد داشت. برای جلوگیری از ورود ذرات مزاهم و آسیب رسان به تجهیزات وجود وسیله ای که از این کار جلوگیری کند بسیار ضروری می باشد که یکی از این وسیله ها شیر توری چدنی و یا صافی برنجی می باشد. هنگامی که شیر صافی توری دار (Strainer Valve) نیاز به تمیز شدن داشته باشد می‌بایست در ابتدا فشار سیستم را به صفر رسانده و سپس اجازه داد تا کاملاً خنک شود.

نکات مهم برای تمیز کردن شیر صافی توری دار

این محصول در ابتدای خط لوله و سیستم پایپینگ نصب می‌شود تا از ورود هر گونه ناخالصی و ذرات جامد معلق جلوگیری کند. سوراخ‌های شیر صافی در قسمت توری با توجه به حساسیت پروژه و محیط کاری می‌تواند ریز یا درشت باشد. صافی قابل استفاده مجدد است، در حالی که فیلتر تنها یک یک‌بار قابل استفاده بوده و با پر شدن نیاز به تعویض مجدد خواهد داشت. اما در مقابل انواعی از فیلترها هستند که افت فشار بیشتری در مقایسه با صافی ایجاد می‌کنند. هدف استفاده از صافی محافظت تجهیزات و قطعات از رسوب و ناخالصی است.

شیر سماوری(PLUG VALVE)DN80PN20KITZ

این مورد نیز مانند موارد فوق کاربرد زیادی در زمینه ای مختلف صنعتی دارد. ۴- نصب صافی در خطوط لوله باید به گونه ای باشد که دچار خمیدگی، پیچش و شیرآلات صنعتی در تهران برش نشود. ۳- در صورت وجود بخار در سیال، نصب سیستم صافی باید به گونه ای باشد که آب در محفظه آن ته نشین نشود.

شیر صافی دار معمولی سیم

برای نصب شیر های صافی T شکل بهتر است محل نصب به اندازه دو برابر ارتفاع شیر فضا در نظر گرفته شود که در این صورت باعث راحتی باز و بسته شدن و عملیات تمیز کاری سبد صافی می شود. از کاربردهای شیرآلات صافی چدنی می توان به بکارگیری در سیستم آب رسانی و بخار اشاره کرد. شیر صافی y strainer باهدف جلوگیری از ورود اشیای خارجی بدرون جریان سیال بکار گرفته می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار