نقاشی ساختمان سفارش آنلاین نقاشی ساختمان سنجاق | alborzpainting

در گذشته تمامی دیوارها با یک رنگ واحد نقاشی می‌شد اما اکنون اجباری برای این کار وجود نقاشی ساختمان در تهرانسر ندارد. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی برای خانه خود استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید افراط در این کار موجب آشفته به نظر رسیدن خانه می‌شود. تا اینجا با انواع رنگ‌های ساختمانی برای نقاشی و مزایا و معایب هر یک آشنا شدیم.

  • گیاهان نزدیک به دیوارها را ببندید تا حین نقاشی ساختمان برای شما مزاحمت ایجاد نکنند.
  • اما در قسمت بعدی، به بررسی روش‌هایی برای پیداکردن بهترین رنگ داخل ساختمان می‌پردازیم.
  • در غیر این صورت رنگ آمیزی شما دوام و قوام کافی را نخواهد داشت.
  • پیشنهاد می‌کنیم در رابطه با از بین بردن بوی رنگ در خانه مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.
  • حال اگر در کنار رنگ های متنوع طرحی خاص و زیبا هم روی دیوار پیاده کنید سبب می شود نقاشی ساختمان از حالت یکنواختی خارج شده و جذابیت بیشتری پیدا کند.
فرچه‌های پلی استر برای نقاشی خارج ساختمان و فرچه‌های نایلونی نیز برای داخل ساختمان مناسب هستند. انواع نقاشی هایی که در این مقاله گفته شد تنها بخشی از انواع رنگ آمیزی ساختمان است. در این مقاله نقاشی ساختمان پارس پینتر سعی داشت تا معروف ترین و پرکاربردترین انواع نقاشی را معرفی کند.

۲. بتونه کاری

نقاشان حرفه‌ای معمولاً زمان رنگ آمیزی اتاق از نظم خاصی پیروی می‌کنند. این روزها گزینه‌های متعددی برای رنگ‌آمیزی خانه پیش رو داریم. از رنگ‌های قدیمی تا رنگ‌های دکوراتیو جدید که هر یک زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه به معرفی هر یک از این موارد و بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم.

نقاشی ساختمان سفارش آنلاین نقاشی ساختمان سنجاق | alborzpainting بنابراین استفاده از پرایمر یا بتونه قبل از رنگ آمیزی بسیار هوشمندانه است. در ضمن این لایه می تواند محافظی برای دیوار باشد و از نفوذ لکه ها به عمق آن جلوگیری کند. همچنین چسبندگی رنگ را بهبود می بخشد و مانع کنده شدن آن از روی دیوار می شود. برای برخی سطوح بایستی یک لایه بتونه قبل از رنگ آمیزی اعمال شود. بخش هایی از دیوار که دچار ترک و پوسته شده، باید با لایه از گچ پوشانده شوند.

رنگ پلاستیک هم نمونه دیگری و پراستفاده ای از رنگ می باشد که برای نقاشی داخلی فضا استفاده شده و در دو نوع ضدآب و معمولی می باشد. بعد از اتمام کار رنگ آمیزی باید نوار چسب‌‎ها را از لبه‌ها تفکیک کنید و از طریق قلم‌‎مو کار را به پایان برسانید. بهتر است چند سایز مختلف قلم‌مو را تهیه نمایید در قسمت‌های متعدد بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. رنگ‌هایی مثل رنگ روغن که برای رقیق شدن به حلال‌های شیمیایی نیاز دارند، اغلب بوی بدی دارند و برای سلامتی هم مضر هستند. اما برخلاف آن‌ها، رنگ‌های بدون بو، رنگ‌هایی هستند که نیاز به حلال‌های شیمیایی ندارند و درنتیجه بوی بدی از آن‌ها استنشاق نمی‌شود. برای مثال رنگ نانوی خودترمیم شونده، قابلیتی دارد که می‌تواند در محل آسیب‌ها، بافت خودش را ترمیم کند.

ترفندهای نقاشی ساختمان ، رازهایی که تنها نقاشان حرفه‌ای می‌دانند

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار