نصب دوربین مداربسته – بیش از 300 پروژه موفق

این دوربینها با حضور سیستمهای ارتباط کارتی به راحتی قادر به ارتباط با موبایل و کامپیوترها از طریق سایت dahua-cctv-kala هات اسپات هستند. سیستم های دوربین مدار بسته قادر به پیگیری آنچه که در محوطه اتفاق می افتد ، است. دوربین مداربسته گردان یا PTZ نام دیگر این دوربین ها است که روی پایه ای با قابلیت چرخش نصب می شوند و امکان زوم اپتیکال و دیجیتال دارند همچنین به علت قابلیت چرخش با سرعت بالا در جاهایی که نیاز به امنیتی خاص و ویژه دارید قابل استفاده می باشند. در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. در واقع دوربین مداربسته به عنوان چشم دوم مدیران در بسیاری از کاربردهای مهم تجاری و حرفه ای عمل می کند و تمامی رویدادهای ریز و درشت مهم برای اداره یک مجتمع تجاری یا مسکونی را ثبت می کند.

شما به عنوان یک کاربر می توانید تمام محیط حساس و نیمه حساس را با یک یا چند دوربین نظارتی پایش و کنترل نمایید که علاوه بر کاهش هزینه ها باعث دقت بسیار بالا در حفاظت و تامین امنیت محیط های حساس می شود. تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید. در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید. هزینه ضبط تصاویر در این سامانهها (بعلت نیاز به نوارهای ویدئویی و قیمت بسیار بالای ویسیآر) بسیار بیشتر از سامانههای دیجیتال است. شرکت گئومات با تجربه خود در ارائه خدمات برای شرکتهای دولتی و خصوصی، آزمایشگاهها، مراکز تجاری و اداری، کارخانهها و کارگاهها صنعتی و تولیدی از انواع دوربینهای با کیفیت دیجیتال و آنالوگ با مناسبترین قیمت روز بهره میبرد.

تصاویری با کیفیت را بدون تاخیر دریافت نماید. شرکت ایمن تصویر امرتات از شرکتهای صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستمهای حفاظتی و نظارتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایمن تصویر پویا آغاز و با کسب امتیاز نمایندگی انحصاری بیش از ۶ برند بین المللی در ایران توانسته است نام خود را در بین ۵ شرکت برتر ایران در این حوزه تثبیت نماید. یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند.

دوربین های مدار بسته آنالوگ به نسبت دیگر دوربین های مدار بسته ای که در حال حاضر وجود دارند از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد. تکنولوژی دوربین مداربسته، نوع لنز، جنس بدنه، دید در شب، کیفیت تصویر و امکانات خاصی مانند WDR از عوامل افزایش یا کاهش قیمت دوربین مداربسته هستند. دوربینها و سیم کشی آنها نزدیک عوامل ایجاد کننده نویز مانند آنتن و کانال کولر نباشند. فقط توجه داشته باشید که در محدوده آنتن دهی NVR باشد. تنها به منبع تغذیه دوربین و NVR نیاز دارد و کابلی برای اتصال این دو وجود ندارد. این نوع از دوربین ها از کیفیت 2 مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل تولید می شوند و برحسب نیاز استفاده کننده می توان گفت که از چه نوعی استفاده کرد. مهم ترین نکته این است که آیا با خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت می توان انتظار کیفیت خوبی داشت یا خیر.

بسیاری از فروشگاه های آنلاین و فیزیکی دوربین های مداربسته ارزان قیمت را تبلیغ می کنند، اما آیا دوربین مداربسته واقعا ارزان است یا خیر؟ آیا در حال تصمیم گیری هستید که کدام دوربین مدار بسته را برای محل کار خود بخرید؟ هر کدام از آنها تکنیک های تولید خاص خود را دارند. به همین دلیل این قابلیت بیشتر برای بخشهای خاص ویدیو که در آن پسزمینه بسیار نورانی است استفاده میشود. بدن بی جان “مهاربان علی” در یک کانال فاضلاب در 250 متری خانه این خانواده در روز یکشنبه یافت شد و از آن زمان پلیس به دنبال علت قضیه بود و چیزی طول نکشید تا متوجه شد که خانواده این مرد در قتل او دست داشته اند.

این نرم افزار امکان اتصال سیمی را می دهد و سپس سیگنال های ویدئویی را دیجیتالی می کند و آن ها را به یک سیستم مبتنی بر IP سیمی یا بی سیم ارسال می کند که قابلیت نمایش در دیوایس های شخصی را فراهم می سازد. مثلا برای زاویه 60 درجه، لنز 4 میلی متری میتواند تا 4 متر هدف را بخوبی شناسایی کند، اما برای سمت چپ یا راست آن به اندازه کافی مناسب نمیباشد. در هر سمت آن یک فیش BNC باید نصب گردد. نمی توان قیمت ثابتی برای دوربین مداربسته داهوا تعیین کرد زیرا عوامل زیادی می توانند بر قیمت آن تاثیر مستقیم بگذارند. اگر بخواهیم لیست قیمت دوربین مداربسته را بررسی کنیم باید در نظر داشته باشیم که به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان طور که اشاره کردیم دوربین های مداربسته اکسوم با نام دوربین های مداربسته فوژان هم شناخته میشوند. پیش از این سیستم های مداربسته به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نمی گرفت. برای مشاهده لیست قیمت انواع دوربین مداربسته می توانید به لیست قیمت هایلوک مراجعه کنید. اولین گزینه تمایز این دوربینها با هم قیمت آنهاست که پارامتری تاثیرگذار در خرید بسیاری از افراد به شمار میرود. در واقع، حتی بی کیفیت ترین و ضعیفترین دوربینهای تحت شبکه، رکوردهای با کیفیت تری از دوربینهای HD تولید میکنند.

به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصاویر در این دوربین ها همچنین محدودیت کیفیت تصاویر این دوربین ها برای مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که نور کمی دارند همچنین برای مسافت های طولانی این دوربین ها چندان توصیه نمی شود. دسته بندی آنها بر اساس سیستم های مختلف انتقال تصویر است که باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد . برای ذخیره تصاویر می توان از مموری کارت استفاده کرد. لازم به ذکر است نصب دوربین مخفی از لحاظ قانونی محدودیت داشته و جهت انجام این کار باید مجوزهای مربوطه را اخذ نمائید. برای نصب این دوربین ها لازم است پس از تهیه دوربین و دی وی آر از هر دوربین یک کابل کواکسیال به DVR کشیده می شود.

در این دوربینهای مداربسته از پنلهای خورشیدی برای تامین منبع تغذیه لازم به جهت عملکرد دوربین استفاده شده است و تمام سیستم از طریق نصب تجهیزات ارتباط از راه دور میتوانند با مرکز دادهها در تعامل قرار گیرند. به عنوان مثال: قیمت دوربین مداربسته سیاه و سفید قطعا با دوربین رنگی متفاوت خواهد بود. به علت پیچیدگی عملکرد مستلزم داشتن قطعات و تکنولوژی های جدیدتر و قدرتمند هستند در نتیجه قیمت بالاتری دارند. در نتیجه این محدوده عظیم، انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای کسبوکار شما میتواند دشوار باشد. برخی از مدلها پیشرفته تر هستند و قابلیتهای بیشتری دارند و در نتیجه قیمت متفاوتی دارند. از دوربین مداربسته در مکان های مختلفی با اهداف متفاوتی استفاده می شود. این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست. ولی در دوربین های گردان عمل گردش به صورت اتوماتیک انجام می شود. دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد. این دوربین با امکان چرخش، گردش و زوم سریع قابل تنظیم است. این دوربین ها بخاطر ظاهری شبیه به گلوله تفنگ است دارند به این نام شناختدده میشوند این نوع دوربین مداربسته، بخاطر پوششی که بر روی لنز آن قرار گرفته ضدآب هستند؛ ولیاین دوربینها زوم و چرخش ندارند اما خصوصیت مهم آنها داشتن اشعه مادون قرمز است، که قابلیت فیلمبرداری حتی در شب را فراهم میکند.

توجه داشته باشید که ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نیست. دوربین مدار بسته رایجترین سیستم ضد سرقتی است که ما برای خانه، محل کار و سایر مکانهایی که امنیت آنها برایمان اهمیت دارد به کار میبریم. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. بهتر است جهت عملکرد بهتر دوربین ها در گرمای تابستان و سرما و هوای نامساعد زمستان در زیر سایه بان یا برآمدگی های بیرونی ساختمان ها نصب شود. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد. سیستم دوربین مدار بسته HDCVI رقیبی جدی برای دوربین های AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن است. دوربین های AHD برای راه اندازی دقیقا مشابه دوربین های آنالوگ است. دوربین مدار بسته توربو اچ دی Turbo HD یکی از انواع دوربین های ویژه به شمار می رود که دو ویژگی مهم را با هم ترکیب کرده و محصولی را ارائه کرده است که کیفیت مگاپیکسلی را در بستر آنالوگ یا کواکسیال ارائه می دهد. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند.

دوربین های اسپید دام چه از نظر فنی و چه از نظر طراحی ظاهری شباهت های زیادی به دوربین های دام دارند؛ با این وجود بدون تعارف می توان گفت یک دوربین اسپید دام از تکنولوژی بالاتری نسبت به نوع دام برخوردار است. دوربین مداربسته متحرک را بام های دوربین مدار بسته اسپید دام یا دوربین PTZ نیز می شناسند. یکی از کامل ترین انواع دوربین مداربسته، نوع اسپید دام است که در واقع کامل شده ی دوربین دام می باشد و قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کیبورد دارد. به دلیل اهمیت صحت عملکرد دوربین مداربسته، قبل از خرید اطلاعات کافی با توجه به نیازهای خود به دست آورید. دوربین های بولت در هر نوع شرایط جوی، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. قیمت این دوربین ها معمولا سهم بیشتری از قیمت دوربین مداربسته را نشان می دهد.

که اگر بخواهید با انواع دوربین مداربسته گردان آشنا شوید . اگر میخواهید “لیست قیمت دوربین مداربسته کارکرده” را داشته باشید با آیس پلاس همراه شوید تا به معرفی آنها بپردازیم. این برند درحال حاضر توسط شرکت ایمن تصویرامرتات ، صاحب امتیاز گارانتی امرتات ( معتبرترین گارانتی دوربین مداربسته درایران ) وارد کشورشده وعرضه می گردد. شرکت ایمن تصویر امرتات با استفاده از رابطه خود با واسطهها و سازندگان حرفه ای دوربینهای مداربسته، بهترین گزینه برای انتخاب مناسبترین محصول منطبق با نیازهای شما میباشد. یکی از مزایای استفاده از دوربین مدار بسته چشم ماهی این است که در یک محیط اداری، تجاری یا مسکونی اگر بخواهید از دوربین عادی استفاده نمایید نیاز به هزینه های متعدد دیگری همچون ترانس، دی وی آر، هارد، سیم کشی، نصب و غیره پیدا می کنید. بعد از خرید یک دوربین یا پکیج دوربین مداربسته شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود. دوربین مداربسته بی سیم انواع مختلفی دارد، در نوع آنالوگ آن برای انتقال اطلاعات خود باید ابتدا تصاویر را به سیگنال های رادیویی تبدیل کند و بعد آنها را ارسال نماید، با اینکه قیمت دوربین مداربسته وایرلس آنالوگ، نسبتا پایین است، ولی استفاده از آنها امروزه به شدت محدود شده است.

دوربین مداربسته بی سیم یا وای فای بدون کابل و بستر فیزیکی با استفاده از امواج وایرلس می تواند تصاویر را انتقال دهد. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند. قیمت دوربین ها و تجهیزات داهوا عاملی است که توانست در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات با فروش سالانه 5 میلیارد دلار، این برند را در صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان قرار دهد. باتوجه به اختلاف قیمت کم و کیفیت بالایی که دوربین های مدار بسته آنالوگ اچ دی در مقایسه با دوربین های معمولی دارند، این دوربین ها گزینه مناسبی برای استفاده کاربران خانگی و تجاری به حساب می آیند. لیست قیمت دوربین مداربسته برای مثال لیست قیمت هایک ویژن عموما بر اساس خدمات مدل دوربین، مدل DVR یا NVR، سیستم مانیتورینگ حرفه ای، حافظه خارجی، انواع سیم و کابل تعیین می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار