دوربین مدار بسته MVTECH

دوربین مدار بسته بولت در شکل ظاهری به صورت استوانه ای با بدنه فلزی می باشند و یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته AHD است.دوربین مدار بسته بولت با خاصیت دید در شب، مجهز به چراغ های LED است که باعث افزایش میدان دید سایت dahua-cctv-kala دوربین می شود. در این مورد هم، نوع لنز در کیفیت تصویرهای ثبت شده توسط دوربین مداربسته AHD مؤثر است. یکی از نکات مهم در کابل کشی این است که کابل دوربین مداربسته نباید در دسترس باشد و دیده شود. علاوهبر این، حفظ امنیت ملی در شرایط حساس و تشخیص چهره افراد در کمترین زمان را میتوان به عنوان یکی از قابلیتهای مهم دوربینهای مداربسته به شمار آورد.

قابلیت دید در شب دوربینهای مداربسته به شما این امکان را میدهد در کمترین زمان چهره سارقین را با کیفیت بالا شناسایی کنید. معمولا چهره سارقین در شب قابل شناسایی نیست و تقریبا پیدا کردن آنها پس از سرقت غیرممکن است. در کاربردهایی که نیاز به مشاهده مسافت طولانی است بسیار مناسب هستند .این نوع دوربین ها معمولا در محفظه هایی قرار می گیرند و استاندارهای محافظت در برابر آب و خاک را دارند و بسته به نیاز شما دارای لنز ثابت یا متغیر هستند.این نوع دوربین های مداربسته به علت شکل سیلندری شان اینگونه نام گذاری شده اند .کاملا قابل دید و تشخیص هستند و یک عامل بازدارنده از سرقت محسوب خواهند شد ،اما در عین حال احتمال دزدید شدن یا آسیب دیدنشان هم بیشتر خواهد بود ; زاویه دید آن ها ثابت است بنابراین برای کنترل این ویژگی معمولا دوربین ها را به صورت ضربدری قرار می دهند تا دوربین ها یکدیگر را پشتیبانی کنند.

نکته دیگری که در مورد قیمت دوربین مداربسته دوربین مداربسته ملورین اهمیت دارد ابعاد نسبتا جمع و جور و وزن پایین این محصولات است. این بخش از کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حفظ امنیت در تمامی مراکز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، این امنیت زمانی از درجه اهمیت بیشتری برخوردار خواهد شد که بخواهیم امنیت یک مجموعه شبکه یا اتاق سرور را تامین کنیم. دوربین های مداربسته که قابلیت دید در شب دارند، دارای LED هایی هستند که عموما به صورت دایره وار دور لنز قرار دارند که به این وسیله نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را تامین می کنند و بازه دید نور در چشم انسان محدوده ای بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر است و هر نوری خارج از این محدوده باشد توسط چشم انسان قابل دیدن نیست. در این نوع دوربین مداربسته معمولا تعدادی LED در اطراف لنز نصب شده که توسط یک حسگر نور در تاریکی روشن می شوند. دوربین های نظارتی باید حداقل دارای وضوح تصویر HD و زاویه باز گسترده ای از 100 درجه باشند تا بیشترین میزان محیط اطراف را برای عکسبرداری پوشش دهند. این دوربینها میتوانند فضایی گسترده را تحت پوشش قرار دهند و حتی در نور کم نیز کار میکنند.

پایههای نیم دایرهای شکل، زاویه دید دوربین را مخفی میکنند؛ از این رو سارقان نمی توانند زاویه مناسب برای دور ماندن از دید دوربین را تشخیص دهند. البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد. اولین نسل دوربینهای امنیتی، دوربینهای آنالوگ هستند که به بازار عرضه شدند، شیوهی عمل کرد دوربینهای مدار بسته آنالوگ به این شکل است که در آن حسگرهای الکترونیکی تعبیه و ساخته شده، این دستگاه میتواند از محیط اطراف خود تصاویری دریافت کند، وقتی دوربین آنالوگها را دریافت میکند توسط حسگر تقویت میشود و سپس به خروجی ارسال میشود. برخی از دوربین ها فقط زمانی ضبط تصویر دارند که متوجه حرکت در محیط اطراف خود شوند که در نتیجه در فضا صرفه جویی میشود. دوربینهای مداربسته پیشرفته یا دوربین مداربسته کوچک با داشتن قابلیت ضبط و شنود صدا با بالاترین کیفیت همواره نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت ساختمان و محیط اطراف آن دارند.

نظارت تک تک نقاط توسط دوربین همگران است، هم غیر ضروری. در این وضعیت میتونید امتیاز هر متخصص رو هم مشاهده کنید. با این قابلیتها دیگر نیازی به حضور فیزیکی در ساختمان و کنترل وضعیت امنیت ساختمان به صورت حضوری را نخواهید داشت. زیر نظر داشتن حرکات و فعالیتها: شما با نصب یک دوربین میتوانید در هر فضایی حرکات و فعالیتهای افراد حاضر را زیر نظر داشته و آنها کنترل کنید. به عنوان مثال بر اساس ماده 41 منشور حقوق شهروندی کنترل صوتی و تصویری در محیطهای کاری، امکان عمومی، فروشگاهها و سایر محیطهای عمومی بر خلاف قانون است. داهوا بیش از 180 دفتر در سایر نقاط جهان دارد. این لیست با بیش از 1 میلیون دوربین در سایر کشورها ادامه دارد. این دوربین ها با ابعاد بسیار کوچکتری تولید شده اند. نخست مهم است بدانید که وسایل مورد نیاز برای نصب دوربین چه اقلامی است. چنانچه قصد ثبت نام در کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته را داشته باشید، شاید اولین فاکتوری که توجه شما را به خود جلب کند قیمت دوره مورد نظر باشد؛ با این وجود پیش از هرگونه اقدام برای ثبت نام در کلاس های آموزشی باید بدانید که فاکتورهای مهم تری نیز وجود دارند که در زمان انتخاب آموزشگاه به آن ها توجه کنید.

دوربینهای مداربسته C-Mount امکان استفاده از لنزهای خاص را دارند که امکان پوشش دهی مسافتهای بیشتر از ۴۰ فوت را نیز فراهم میکند. دوربین مداربسته بولت بیشتر برای مکانهای صنعتی و محیط های بیرونی مورد استفاده قرار میگیرد. بدین ترتیب باید ابتدا نیاز سنجی انجام شود، سپس برحسب نیاز شما دوربین شما انتخاب شود. قبل از خرید ، قیمت دوربین مدار بسته و همچنین هزینه نصب دوربین مداربسته باید بررسی شود و شما طبق بودجه ای که دارید از میان تنوع بسیار این کالا مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید . CCD گران قیمت تر بوده و تصویر تولید شده توسط آنها باکیفیت تر از CMOS است، بنابراین برای تشخیص چهره و شناسایی پلاک مناسب تر است. دوربین مدار بسته مدرن با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادرند پلاک های خودرو، تشخیص چهره افراد، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و … دوربین های مدار بسته تحت شبکه (IP ) با استاندارد های HTTPS بر روی سیستم عامل لینوکس پیاده سازی شدند. دوربین های مینیاتوری یا Mini Camera همانگونه که از نامش پیداست دوربین مداربسته کوچک موجود در بازار است. قابلیت زوم و تشخیص دقیق چهره از مهمترین و کاربردیترین قابلیتهای دوربین مداربسته است.

از این رو فرد می تواند با استفاده از قابلیت PTZ سیستم های مداربسته، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که فرد نیاز داشته باشد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. عموما فردی که قصد نصب دوربین بصورت مخفی و جاسوسی را دارد به منظور نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل و خانه , از دوربین مداربسته کوچک و دوربینی که به شکل وسائل خانه طراحی شده اند مانند ساعت , رادیو , ساعت و گلدان استفاده می کنند. یا بصورت کلی تر دوربین های مداربسته به کلیه دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و تصاویر ضبط شده را به یک یا چند محل ارسال می کنند. دوربینهای مدار بسته دام امکان حرکت دوربین را برای اپراتور فراهم میکنند. قسمتهایی از دوربین مداربسته که امکان چرخش، گردش و زوم سریع را فراهم می کند، “اسپید دام” نامیده می شوند. مادگی دوربین را به سوکت شبکه ای که زدهاید، متصل کنید و کوپلر ضد آب را وصل کنید.

این دوربینها اغلب برای دیدن فواصل طولانی استفاده میشوند. شما برای یادگیری این رشته میتوانید از کلاسهای حضوری و یا کلاسهای انلاین لیمو استفاده کنید ولی با شرکت در دروه آنلاین لیمو از مزایای بسیار خوبی به شرح زیر برخوردار میشوید. اجرت نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن با در نظر گرفتن شرایط و سختی کار مانند داکت کشی، ارتفاع محل نصب، لوله گذاری و … تداخل. سیگنال­ های ارتباطی مانند سیگنال­ های روترهای اینترنت و … دوربین های بولت دارای فرمی شبیه گلوله یا سیلندر مخروطی هستند. به طور کلی، دوربین های دیجیتال رزولوشن 6 تا 20 برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ دارند. این پوشش، دوربین را از گردوغبار، بارش برف و باران، تگرگ و دیگر عناصر تخریب کننده دور نگه می دارند.

در منزل یا بیرون از منزل بوسیله اینترنت می توانید دوربین مداربسته مموری خور خود را بوسیله تکنولوژی وای فای ( WiFi) چک کنید. راه سوم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم یا وای فای Wi-Fi است که این نوع دوربین های مداربسته با کدگذاری پیشرفته، تصاویر را در کارت حافظه خود ذخیره می کنند و تصاویر را از طریق وای فای Wi-Fi انتقال می دهد. با استفاده از شنود مکالمههای محیط میتوانید از بروز سرقت و هر اتفاقات ناگوار در ساختمان را کاهش دهید. این حدسیاتی بود که پلیس با بررسی دوربینهای مداربسته به آن رسیده بود و با طرح این حدسیات متهمان را وادار به اعتراف کردند. در ادامه انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن و تفاوت های آن ها با یکدیگر را بررسی می کنیم. اکثر این دوربینها لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳،۶ یا ۴ میلیمتر) دارند. اکثر سرقتها در منازل مسکونی و ساختمانهای اداری در شب اتفاق میافتد. جهت حفاظت و نظارت بر منازل , خانه ها , ویلا , مجتمع های مسکونی و آپارتمانها سیستم های دوربین مدار بسته HDcvi و HDtvi بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. از آنجا که اغلب این دوربینها در حفاظت، نظارت و سیستمهای مانیتورینگ امنیت بکار میرود این واژه بیشتر به همین حیطه برمیگردد اما معنی فنی آن حتی دوربینهای ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر میگیرد.

با توجه به ضد آب بودن بدنه ی دوربین بولت (IP66) و شکل خاصشان، این نوع دوربین ها در برابر شرایط بد محیطی و بارش برف و باران مقاوم ترند. پس اگر برای محیط های خارجی قصد انتخاب اسپیددام را دارید، دوربین های اسپیددام ضد آب، بهترین انتخاب خواهند بود. در صورتی که می خواهید بهترین دوربین مداربسته را انتخاب کنید باید ابتدا مبلغی که می خواهید هزینه کنید را در نظر گرفته سپس بر اساس محیط، مناسب ترین نوع را انتخاب کنید. دوربین ها نشان می داد که فردی مشکوک ساعت 10 و 45 دقیقه به منزل آن ها آمده است. این دو مرد غریبه پس از ورود به منزل مقتول او را به قتل رساندند و پس از پایان اجرای نقشهی شوم، چهار دختر به همراه همسر مقتول کمک کردند تا جنازه را با موتور سیکلت به نزدیکترین کانال فاضلاب ببرند.

به علاوه این قابلیت میتواند با حفط کیفیت تصاویر اشغال پهنای باند را نیز کاهش دهد. به علاوه امکان انتقال تصاویر از طریق کابل RG59 تا حداکثر فاصله 500 متر نیز بهینه شده است. انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به دو طریق به شبکه متصل می شود. نسل جدید دوربینهای مداربسته شامل دوربین سقفی پیشرفته و دوربینهای وایرلس به راحتی و در کمترین زمان قابل جا به جایی و تغییر زاویه دید هستند. فرم گنبدی این دوربین ها باعث شده قابل توجه نباشند. خدمات دوربین مدار بسته شامل چه مواردی میباشد؟ این که دستگاه DVR شما چند روز و چه مدت تصاویر را ذخیره کند، بستگی به نوعی از دستگاه دارد که انتخاب و خریداری کرده اید.

دوربین مداربسته ای که در صنعت استفاده میشود حساس به درجه حرارت است . برای امنیت بیشتر ساختمان پیشنهاد میکنیم از یک دزدگیر و یک دوربین در کنار یکدیگر استفاده کنید و برای همیشه خیال خود را از امنیت ساختمان خود راحت کنید. یکی از قابلیتهای مهم دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی preset برای دوربین است. از این رو به نسبت موقعیت قرارگیری دوربین در فضای هدف انواع مدلهای Indoor و Outdoor تعریف خواهند شد. فروشگاه اینترنتی ایمن کالا با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع دزدگیر و دوربین مداربسته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. قابلیت ضبط تصاویر با بالاترین کیفیت را میتوان یکی از قابلیتهای اصلی دوربین مداربسته است که به شما کمک میکند تا در شرایط اضطراری بتوانید کلیه تصاویر دوربین را چک کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار